ΠΛΑΦΟΝ ΣΕ ΚΑΦΕ, ΝΕΡΟ, ΜΠΙΡΑ, ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ

Στην καθιέρωση ενιαίας χαμηλότερης τιμής για μια ομάδα πέντε βασικών προϊόντων που καταναλώνει περισσότερο στις διακοπές του ο τουρίστας όπως είναι: καφές, νερό, αναψυκτικό, μπίρα και ένα παραδοσιακό ελληνικό φαγητό, προσανατολίζονται οι φορείς του τουρισμού στη Χαλκιδική.Σκοπός τους, όπως επισημάνθηκε στη διάρκεια σύσκεψης, είναι "να αναδειχθεί το πραγματικό πρόσωπο της Χαλκιδικής, αυτό που προβάλλει καλές και φθηνές υπηρεσίες, τόσο εντός όσο και εκτός ξενοδοχείων".Πρόκειται για μια νέα
πρωτοβουλία, μετά το πρόγραμμα δράσης μείωσης τιμών για το μήνα Ιούνιο στο οποίο δήλωσαν συμμετοχή 45 και πλέον ξενοδοχεία της Χαλκιδικής.Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής (ΕΞΧ), συμμετείχαν εκπρόσωποι της νομαρχίας και του επιμελητηρίου, δήμων και εμπορικών συλλόγων, εκπρόσωποι της ένωσης camping και ενοικιαζόμενων δωματίων.Όπως ανακοινώθηκε, οι συμμετέχοντες έκριναν πως είναι εφικτό να ισχύσει ένα πλαφόν τιμών, χωρίς να επηρεαστεί η ποιότητα των υπηρεσι
Keywords
Τυχαία Θέματα