Ποιος καταστρέφει τις συγκοινωνίες; Οι «τζαμπατζήδες» ή οι αυξήσεις;


Με απλά μαθηματικά, οι αυξήσεις των εισιτηρίων έχουν στόχο την καταστροφή και την ιδιωτικοποίηση των δημόσιων συγκοινωνιών -όχι τη σωτηρία τους
Θα σώσουν τις δημόσιες μεταφορές οι αυξήσεις ενώ αντιθέτως τις καταστρέφουν οι ...«τζαμπατζήδες»; Βασισμένοι σε ένα άρθρο του Νέου ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών), διαπιστώνουμε, με απλά μαθηματικά τα παρακάτω:

Αν η τιμή της αμόλυβδης είναι 1,60 το λίτροΑν η μέση κατανάλωση του ΙΧ είναι
9,6 λεπτά ανά χιλιόμετροΑν το εισιτήριο για τα μέσα μαζικής μεταφοράς (ΜΜΜ) είναι 1,40
Αυτά σημαίνουν ότι για κάθε διαδρομή κάτω των 14 χιλιομέτρων, έρχεται πιο οικονομικά το Ι.Χ. από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ενδεικτικά, η απόσταση Αθήνα-Πειραιάς είναι 12 χιλιόμετρα. Αν κάποιος μετακινείται με λεωφορείο, τρόλεϊ ή τραμ και άρα δεν γλιτώνει τουλάχιστον χρόνο, δεν συμφέρει με τίποτα η μετακίνηση με αυτά τα μέσα. Αν μάλιστα με ένα αυτοκίνητο μετακινηθούν 2 ή 3 ή 4 άτομα η μετακίνηση γίνεται ακόμα φθηνότερη.

Από όποι
Keywords
Τυχαία Θέματα