ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

 Σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα διαμορφώθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2011, με τον σχετικό δείκτη της Nielsen να υποχωρεί στις 45 μονάδες, ενώ περαιτέρω πτώση παρουσίασε και ο αντίστοιχος δείκτης για την Ευρώπη.
Όπως προκύπτει από την έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, οι δύο μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων παραμένουν η εργασιακή ασφάλεια και η οικονομία με ποσοστά που είναι τα υψηλότερα στην Ευρώπη (43% και 38% αντίστοιχα), αποτυπώνοντας το κλίμα ανασφάλειας και προβληματισμού που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία.
Διαβάστε περισσότερα »
Keywords
Τυχαία Θέματα