Υποθαλασσια σηραγγα θεσσαλονικης: πληρωσαμε 73 εκατομμυρια ευρω για μια μακετα


- Τι έγινε και "βούλιαξε" το περίφημο έργο
- Υποχρεωμένο το Δημόσιο να αποζημίωσει την κοινοπραξία που είχε αναλάβει την κατασκευή
- Η υποθαλάσσια σήραγγα σκόνταψε σε...διατηρητέα κτίρια
- Στο ΣτΕ είχε προσφύγει ο Αντώνης Μανιτάκης και άλλοι πολίτες της Θεσσαλονίκης
- Οι παθογένειες του Δημοσίου μπλοκάρουν την πολυδιαφημισμένη ανάπτυξη
Ολημερίς το χτίζανε το βράδυ γκρεμιζόταν...Γεφύρι της Άρτας έγινε ένα ακόμη έργο, αυτό της υποθαλάσσια σήραγγας Θεσσαλονίκης.
Δεν είναι το μόνο αλλά σίγουρα είναι ενδεικτικό της ανοργανωσιάς, της γραφειοκρατίας και της αντίληψης του ελληνικού Δημοσίου για την περιβότητη ανάπτυξη. Το ακόμη χειρότερο είναι πως το μάρμαρο για τα έργα φαντάσματα καλούνται να πληρώσουν οι έλληνες πολίτες.
ΠΩΣ "ΒΟΥΛΙΑΞΕ" ΤΟ ΕΡΓΟ
Εχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που ο αρχιτέκτονας του ΑΠΘ Γιώργος Κύρου εμπνεύστηκε και σχεδίασε το έργο της παρακαμπτήριας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης με υποθαλάσσια σήραγγα στο πλαίσιο της επιχείρησης πολεοδομικής ανασυγκρότησης, που είχε οργανώσει ο αείμνηστος οραματιστής Αντώνης Τρίτσης.
Keywords
Τυχαία Θέματα