Kaψονι κατω απο τον ηλιο για εναν λογαριασμο της δεη

18:06 9/7/2013 - Πηγή: Fimotro

Του Θωμά Σίδερη
Αγαπητό Fimotro,
Δύο ώρες αναμονή στην ουρά κάτω από τον ήλιο για έναν λογαριασμό της ΔΕΗ. Περισσότεροι από το ένα τρίτο των οικιακών καταναλωτών αδυνατούν να πληρώσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους...
προς της ΔΕΗ και είτε προσέρχονται στα κατά τόπους γραφεία για διακανονισμό είτε βρίσκονται αντιμέτωποι με τα συνεργεία διακοπής. Όσοι όμως καταφέρνουν να μαζέψουν χρήματα προκειμένου να πληρώσουν τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος,
βρίσκονται αντιμέτωποι με μια πολύωρη και απίστευτη ταλαιπωρία, που μόνο με στρατιωτικό καψόνι μπορεί να συγκριθεί.

Το υποκατάστημα της ΔΕΗ στο Κερατσίνι βρίσκεται στην οδό Πέτρου Ράλλη 486. Και εκτός από τους κατοίκους του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, εξυπηρετεί και τους καταναλωτές της Νίκαιας και του Κορυδαλλού. Ο συνολικός πληθυσμός των δήμων αυτών προσεγγίζει το μισό εκατομμύριο ανθρώπους. Σε ένα λοιπόν τέτοιο υποκατάστημα της ΔΕΗ που σε ετήσια βάση πρέπει να εξυπηρετήσει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, υπάρχουν δύο ταμίες για την εξόφληση των λογαριασμών και ένας υπάλληλος για την εξυπηρέτηση όσων ζητούν διακανονισμό. Το αποτέλεσμα της έλλειψης προσωπικού στις συγκεκριμένες θέσεις είναι σχηματίζονται καθημερινά ατέλειωτες ουρές. Επειδή μάλιστα η ΔΕΗ εγκατέστησε στο υποκατάστημά της ηλεκτρονικές πόρτες πρόσβασης, παρόμοιες με αυτές των τραπεζών, ο χρόνος αναμονής δεκαπλασιάστηκε. Αλλά ουδείς αρμόδιος ευαισθητοποιείται όταν αφήνει στο πεζοδρόμιο για περισσότερες από δύο ώρες ανθρώπους κάτω από τον ήλιο, σε θερμοκρασίες τριάντα βαθμών και άνω.

Στο συγκεκριμένο υποκατάστημα δύο υπάλληλοι ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης φροντίζουν για την τήρηση της ουράς και για το ποιοι συναλλασσόμενοι θα περάσουν το κατώφλι της ΔΕΗ. Στην ερώτησή μας γιατί δεν ανοίγουν τις θύρες πρόσβασης ώστε να έχουν τη δυνατότητα περισσότεροι άνθρωποι να περάσουν στο εσωτερικό του υποκαταστήματος και να μη βρίσκονται εκτεθειμένοι στον ήλιο, δεδομένου ότι οι περισσότεροι είναι ηλικιωμένοι, οι υπάλληλοι φύλαξης τόνισαν ότι έχουν λάβει αυτές τις εντολές.

«Μας βάζουν τα χαράτσια, δε μιλάμε. Μας βάζουν εδώ πέρα σε μια ουρά σαν πρόβατα στη σφαγή και πάλι δε μιλάμε. Μας αξίζει λοιπόν να περιμένουμε στον ήλιο όχι δυο ώρες αλλά τέσσερις» λέει χαρακτηριστικά ο κύριος Παναγιώτης, ο οποίος τις τελευταίες ημέρες έχει γίνει «μπαλάκι» μεταξύ της ΔΕΗ και της Εφορίας. Πολλοί καταναλωτές όταν τελικώς φτάνουν στο ταμείο να εξοφλήσουν το λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος, ενημερώνονται πως πρέπει πρώτα να μεταβούν στο αρμόδιο γραφείο διακανονισμών, όπου η μία και μοναδική υπάλληλος θα πρέπει να αφαιρέσει το ειδικό τέλος ακινήτων ΕΕΤΗΔΕ, αφού από το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου, η πληρωμή του πέρασε στις ΔΟΥ. Στο γραφείο όμως των διακανονισμών υπάρχει μια άλλη ατέλειωτη ουρά.

«Ήρθα και χθες. Η ίδια ακριβώς κατάσταση. Δεν άντεξα να περιμένω και έφυγα» λέει ο κύριος Σταύρος. «Ο κόσμος λιποθυμάει και δε συγκινείται κανένας. Ξέρεις, δεν είναι μόνο ανεύθυνοι αλλά και ανεγκέφαλοι. Δίνουν μια εντολή και πάει, τέλειωσε. Δεν τους ενδιαφέρει τι τραβάει ο κόσμος από κάτω».

Αναζητήσαμε τον διευθυντή του υποκαταστήματος και η απάντηση που λάβαμε ήταν «Απουσιάζει. Καλέστε τον τηλεφωνικά μετά από μια ώρα». Παρά τις επίμονες προσπάθειές μας, δεν απάντησε κανένας. Ούτε καν στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
Keywords
Τυχαία Θέματα