ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ

Oι λιανικές πωλήσεις συγκαταλέγονται στα μεγαλύτερα θύματα της οικονομικής κρίσης. Τα καταστήματα καταναλωτικών προϊόντων, για να περιορίσουν τις απώλειες του τζίρου τους, προχωρούν σε πρωτότυπες προσφορές για να προσελκύσουν πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο, η βιομηχανία ανδρικής ένδυσης DUR-Δούρος από την Πάτρα, η οποία έκλεισε πρόσφατα 50 χρόνια ζωής, ανακοίνωσε ότι προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες
της, με κάθε αγορά τους,...
να αποκτήσουν δωρεάν όποια προϊόντα ίσης αξίας επιθυμούν. Η προσφορά θα διαρκέσει ως τις 31 Δεκεμβρίου, σε όλα τα καταστήματα DUR ανά την Ελλάδα. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι προσφορές τύπου 20%-40% έκπτωση στα προϊόντα φαίνεται ότι δεν αρκούν για να δελεάσουν τους καταναλωτές, γι΄ αυτό και τα τμήματα μάρκετινγκ των πολυκαταστημάτων ακολουθούν πιο επιθετική εμπορική πολιτική και προσφέρουν πλέον άλλες υπηρεσίες, πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές που θα αγοράσουν προϊόντα από τα καταστήματα (π.χ., με την αγορά ενός προϊόντος χαρίζεται ένα άλλο προ
Keywords
Τυχαία Θέματα