ΕΘΝΙΚΟ 'BRAND' ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ, ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

18:37 8/12/2010 - Πηγή: Fimotro
Η δημιουργία ενός εθνικού «brand» (ταυτότητας) για τις εξαγωγές, τις επενδύσεις και τον τουρισμό, ο διυπουργικός συντονισμός, η αναμόρφωση του Εθνικού Συμβουλίου Εξαγωγών και η ίδρυση ενός Ταμείου Εξωστρέφειας, συνθέτουν την Εθνική Στρατηγική για τις Εξαγωγές, που παρουσίασε σήμερα το μεσημέρι ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης...

Ο κ. Χρυσοχοϊδης παρουσίασε τους βασικούς άξονες της στρατηγικής, παρουσία του πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, μιλώντας σε ημερίδα
του υπουργείου με θέμα «Εθνική Στρατηγική για τις Εξαγωγές - Ελλάδα της Εξωστρέφειας».
Τα βασικά σημεία της είναι τα εξής:
- Η δημιουργία ενός Εθνικού Brand, μιας ελληνικής ταυτότητας, που θα πιστοποιεί την ποιότητα και την αυθεντικότητα των προϊόντων. Το εθνικό Brand θα χτιστεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού.
Το Εθνικό Brand θα στηρίζεται σε 3 πυλώνες:1) Τις εξαγωγές (με την υποστήριξη του ΟΠΕ)2) Τις επενδύσεις (με την υποστήριξη του I
Keywords
Τυχαία Θέματα