Η ιδιωτικη τηλεοραση εχασε τον προσανατολισμο της...

09:53 12/4/2012 - Πηγή: Fimotro
Γράφει ο "Παλιός Χ"
Σήμερα τα ελληνικά ΜΜΕ έχασαν τη δόξα της πρώτης δεκαετίας και φιλοροούν μέσα από τη μάχη της κατσαρόλας και της αβεβαιότητας για το μέλλον τους. Πόσο γρήγορα θα αναγκαστούν να συρρικνώσουν τα προγράμματα τους...
και να συρρικνωθούν και τα ίδια, αλλάζοντας επιχειρηματικό μοντέλο; Οι διαφημιστικές εταιρίες, που στήριζαν τα κανάλια με το αζημίωτο, παίζοντας οικονομικά και πολιτικά παιχνίδια, δεν τήρησαν τους κανόνες και τις ισορροπίες εκείνες, για να υπάρχει σωστός ανταγωνισμός και μια στοιχειώδη επιβίωση. Η οικονομική
κρίση που ήρθε, έφερε το τέλος ενός σπάταλου μιντιακού κατεστημένου.Η κρατική διαφήμιση με πολλά μηδενικά, που τροφοδοτούσαν την επιβίωση τους, ανήκουν στο παρελθόν. Οι εμπλεκόμενοι, είχαν δημιουργήσει μια επίπλαστη οικονομική ευμάρεια, με σκληρό ανταγωνισμό και υπέρογκους μισθούς σε τηλεαστέρες και παραγωγές υψηλού κόστους, που πίστευαν ότι θα διαρκούσε για πολλά χρόνια το χρήμα και η δόξα. Χωρίς όραμα, πρόβλεψη και διορατικότητα ήρθε η κατάρευση. Η ιδιωτική τηλεόραση μέσα στη σκληρή ανταγωνιστικότητα, προώθησε πρόσωπα όχι για την πνευματικότητα τους τη μόρφωση και την αξία τους, αλλά για τα σωματικά τους προσόντα και την ομορφιά τους. περνώντας λανθασμένα μηνύματα και αρνητικά πρότυπα για τη κοινωνία μας με μία βαριά δόση απογαλακτισμού των ανθρώπινων αξιών. Αγνόησε συστηματικά την προβολή κοινωνικών και πνευματικών αξιών, που συνεχώς πτωχεύουν.Πηγή έμπνευσης των καναλιών για την ψυχαγωγία και ενημέρωση, είναι κυρίως ο μοντελόκοσμος, γυμνά στήθη, μαλλιά κάτω από τους ώμους, γυμνά πόδια μέχρι τους γοφούς κάνουν πασαρέλα μέσα στο στούντιο, ψάχνοντας για το πλούσιο πριγκιπόπουλο. Παράλληλα, μία ομάδα «ψευτοτηλεαστέρων», προσπαθούν με τσιφτετέλια και ανόητους διαλόγους, να προάγουν τον πολιτισμό μας. Υπάρχουν κανάλια, που η έλλειψη δημιουργίας φαντασίας και έμπνευσης, τα οδηγεί στο να αυτοσαρκάζονται κριτικάροντας τα ίδια τους τα προϊόντα και να κάνουν «ειδήσεις» η εκπομπές, με χωρισμούς εγκυμοσύνες, διαζύγια, ερωμένες, αστρολογία, προβλέψεις και κάθε είδους βρακιά και σώβρακα από τον καλλιτεχνικό και επιχειρηματικό κόσμο που αναπαράγουν μεταξύ τους γεμίζοντας με απορρίμματα, όλες τις χωματερές. Μέσα σε αυτό το κλίμα, η ιδιωτική τηλεόραση έχασε τον προσανατολισμό της!Ο Έλληνας και η «Ελληνίδα» του καναπέ, αποβλακωμένοι στο βαρύ τηλεοπτικό ναρκωτικό, παρασύρονται στη δίνη του καθημερινού εθισμού αυτού του θεάματος και της πνευματικής οικονομικής και εγκεφαλικής αδιαφορίας!
Keywords
Τυχαία Θέματα