Η κριση αλλαζει τις συνηθειες των καταναλωτων

Μία πιο προσεκτική προσέγγιση στη διαδικασία των αγορών έχουν υιοθετήσει οι καταναλωτές των χωρών που έχουν πληγεί από την κρίση σύμφωνα με την έρευνα «Henkel Habits» που πραγματοποιήθηκε το 2011 για λογαριασμό...
της Henkel από την TNS σε δείγμα 6.400 ατόμων από 8 χώρες (Ελλάδα, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Σουηδία). Οι Ευρωπαίοι από τη Νότια Ευρώπη, ανακαλύπτουν ξανά τις αρετές του
μέτρου και επιπλέον επιστρέφουν στην έξυπνη κατανάλωση. Για παράδειγμα, το 77% των Ελλήνων και σχεδόν το 70% των Ισπανών και των Ιταλών, δηλώνουν πως η κρίση τους έκανε να στραφούν περισσότερο στα είδη πρώτης ανάγκης. Αντίθετα, το 51% των Σουηδών υποστηρίζουν πως η κρίση δεν έχει επηρεάσει την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Εκείνοι που έκαναν τη μεγαλύτερη προσπάθεια να μειώσουν την επιβάρυνση που προκαλείται από το νοικοκυριό και το πλύσιμο των ρούχων τους στο περιβάλλον είναι οι Έλληνες, οι Ιταλοί και οι Ισπανοί. Κατανάλωση Τον περασμένο χρόνο 60% των Ελλήνων, 64% των Ισπανών και 57% των Ιταλών μείωσαν τη θερμοκρασία πλυσίματος των ρούχων και τη διάρκεια του κάθε κύκλου πλύσης, προκειμένου να ελαττώσουν την ενεργειακή τους κατανάλωση. Ωστόσο, παρόμοια προσπάθεια κατέβαλε μόνο το 31% των Σουηδών, 48% των Ολλανδών και 52% των Γάλλων που έλαβαν μέρος στην έρευνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των Ελλήνων συμφώνησε πως «η κρίση τους ενθάρρυνε να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς αυτό αποτελεί ίσως ένα μέρος της λύσης για την οικοδόμηση μιας ισχυρότερης οικονομίας σε βάθος χρόνου».
Keywords
Τυχαία Θέματα