ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

16:45 24/9/2010 - Πηγή: Fimotro
Η γερμανική εφημερίδα «Bild», ο ΕΟΤ, ο ΣΕΤΕ και η «Aegean» συμμετέχουν στην καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη Γερμανία, που ξεκίνησε σήμερα, με πρωτοβουλία του Γερμανού ευρωβουλευτή, Γιώργου Χατζημαρκάκη.Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ελληνικής καταγωγής ευρωβουλευτής, η «Bild», (με πάνω από 13 εκατομμύρια αναγνώστες καθημερινά), διεξάγει από σήμερα κλήρωση 100 ταξιδιών με προορισμό την Ελλάδα,
που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 1 και 31 Οκτωβρίου 2010, περίοδος που συμπίπτει με στις γερμανικές σχολικές διακοπές του φθινοπώρου...Οι προορισμοί είναι Ηράκλειο, Κέρκυρα, Σάμος, Ρόδος, Χανιά, Κως, Σαντορίνη, Λουτράκι και Θεσσαλονίκη.Το ερώτημα, στο οποίο καλούνται να απαντήσουν οι Γερμανοί αναγνώστες στο πλαίσιο του διαγωνισμού είναι: Πού βρίσκεται η πασίγνωστη Ακρόπολη; Στην α) Αθήνα ή β) Βερολίνο.Η διαφήμιση για τον τουρισμό παρουσιάζεται σε εμφανή θέση στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας. Τα ταξίδια, οργανώνονται από τον ΕΟΤ και χρηματοδοτούνται από τα μέλη του ΣΕΤΕ και
Keywords
Τυχαία Θέματα