Ολοι οι βουλευτες της νδ και ολοι οι πρ. προεδροι του κομματος υπογραφουν την ερωτηση του κωστα καραμανλη!
16:29 10/5/2016
- Πηγή: Fimotro
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΟΜΕΝΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΙΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Το θέμα της Σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης σε σχέση με το μπλοκάρισμά της από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες φέρνει στη Βουλή ο Κώστας Καραμανλής. Την ερώτηση του νεαρού βουλευτή υπογράφει όλα τα κορυφαία στελέχη...
της ΝΔ και όλοι οι πρώην πρόεδροι της!
Ο βουλευτής Σερρών της ΝΔ με αφορμή την συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, που κατατέθηκε σήμερα το μεσημέρι έπεισε σύσσωμη την
Κοινοβουλευτική Ομάδα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να βάλει την υπογραφή της! Μάλιστα, ο Κώστας Καραμανλής ενημέρωσε σχετικά και τον πρόεδρο της Ν.Δ. Κυριάκο Μητσοτάκη για την πρωτοβουλία του, η οποία και επιδοκιμάστηκε, ενώ υπέγραψαν και οι τρεις πρώην πρόεδροι, οι δυο πρώην Πρωθυπουργοί, Κώστας Καραμανλής και Αντώνης Σαμαράς και ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης.
Στο κείμενο της ερώτησης που απευθύνεται στους υπουργούς, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Οικονομικών, γίνεται αναφορά στις καταστροφικές επιπτώσεις στην οικονομία, στις επιχειρήσεις και τον τομέα των μεταφορών από τη συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.
«Η συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης από παράτυπους μετανάστες και πρόσφυγες για περισσότερες από 50 ημέρες, έχει προκαλέσει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία, στις επιχειρήσεις αλλά και τον τομέα των μεταφορών, τις οποίες μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας έχουν επισημάνει τόσο με δηλώσεις τους, όσο και με ερωτήσεις τους, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου» σημειώνεται στην επιστολή.
Μάλιστα, στο κείμενο αναφέρονται η επίκαιρη ερώτηση του αντιπροέδρου του κόμματος Κωστή Χατζηδάκη, η οποία συζητήθηκε στις 21 Απριλίου, «χωρίς να λάβουμε επαρκείς απαντήσεις από την υφυπουργό Μαρία Χρυσοβελώνη», μια που ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης απέφυγε να προσέλθει στην Ολομέλεια, τις ερωτήσεις της Ντόρας Μπακογιάννη (15/4), των Βασίλη Κικίλια και Σταύρου Καλαφάτη (4/5), καθώς και τη δήλωση (24/3) εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας του κ. Καραμανλή.
«Κοινή πεποίθηση όλων μας αποτελεί το γεγονός ότι το Κράτος είναι ουσιαστικά απόν, αδυνατεί να διασφαλίσει το στοιχειώδες και το αυτονόητο: την ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και την ομαλή λειτουργία των συγκοινωνιών.
Πρόκειται για μια πρωτοφανή κατάσταση, που δεν έχει προηγούμενο σε άλλη προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα» υπογραμμίζεται στην ερώτηση.
Παράλληλα επισημαίνεται ότι οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι προφανείς και πως προκαλεί αναμφίβολα εντύπωση η αδράνεια που επιδεικνύουν οι αρμόδιοι υπουργοί σε μια κραυγαλέα περίπτωση παρακώλυσης συγκοινωνιών, με άμεσες αρνητικές συνέπειες στην οικονομία, στις επιχειρήσεις αλλά και την εν γένει εικόνα της χώρας.
Ακόμη, αναφέρεται ότι ο αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής έχει τις ακόλουθες επιπτώσεις: α) επιφέρει καίριο πλήγμα στις εξαγωγικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα της Βορείου Ελλάδος, αφού αναγκάζονται να επιλέγουν άλλες διαδρομές για τη μεταφορά προϊόντων, που αυξάνουν το κόστος ενώ υποχρεώνονται να μεταφέρουν τα προϊόντα τους μέσω Βουλγαρίας, κάτι που έχει αρνητική επίπτωση στους χρόνους παράδοσης αλλά και στις σχέσεις με τους πελάτες τους. «Είναι χαρακτηριστικό ότι η διαδρομή μέσω Βουλγαρίας διαρκεί έως και δύο ημέρες παραπάνω σε σχέση με τη διαδρομή μέσω της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης, ενώ το επιπλέον κόστος υπολογίζεται στα 5-10.000 ευρώ ανά συρμό».
β) απαξιώνεται το δίκτυο μεταφορών της χώρας και ιδιαίτερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με αποτέλεσμα να μειώνεται και η αξία της εταιρείας αλλά και το ενδιαφέρον επενδυτών, εν όψει της επικείμενης αποκρατικοποίησης της εταιρείας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η ζημιά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται στα 5 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα από τα μέσα Απριλίου υπάρχουν εκτεταμένες ακυρώσεις φορτίων από διαμεταφορικές εταιρείες και εταιρείες logistics.
γ) υπάρχει καθυστέρηση στην μεταφορά και παράδοση πρώτων υλών σε ελληνικές επιχειρήσεις, κάτι που προκαλεί προβλήματα στην παραγωγική δραστηριότητα και στον επιχειρηματικό σχεδιασμό τους. Πρόκειται για επιχειρήσεις από όλο το φάσμα, από τη βιομηχανία έως το λιανεμπόριο, αλλά ακόμα και επιχειρήσεις στρατηγικής σημασίας, όπως η ΔΕΗ.
Δ) πολλές πολυεθνικές εταιρείες, που διακινούν τα προϊόντα τους στην Ευρώπη μέσω του λιμανιού του Πειραιά και του σιδηροδρομικού δικτύου, ενδέχεται να αναστείλουν την επέκταση των δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα ή ακόμα χειρότερα να εγκαταλείψουν τη χώρα.
Θυμίζουμε ότι ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο η Hewlett Packard γνωστοποίησε ότι θα μεταφέρει τα προϊόντα της στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη μέσω του λιμένα Κόπερ της Σλοβενίας, ενώ άλλες πολυεθνικές εταιρείες όπως π.χ. η Sony, η Huawei, η Cisco, η SCA, η Atlas Tapes, η Alpha Glass κ.ά. εξετάζουν πλέον εναλλακτικές διαδρομές.
ε)είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να προκύψει οικονομική επιβάρυνση για το Ελληνικό Δημόσιο αφού κάποιες εταιρείες ενδέχεται να απαιτήσουν την καταβολή αποζημιώσεων, λόγω της ζημιάς που υφίστανται από τον συνεχιζόμενο αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.
«Με δεδομένο ότι όλες οι μέχρι τώρα προσπάθειες της κυβέρνησης για την απομάκρυνση των παράτυπων μεταναστών και των προσφύγων έχουν στεφθεί με αποτυχία, ποια είναι τα εναλλακτικά σενάρια που εξετάζονται προκειμένου να απελευθερωθεί άμεσα η σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη» ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί. Επίσης, ερωτώνται εάν έχουν προβεί σε επίσημη αποτίμηση του κόστους που προκαλείται από το συνεχιζόμενο αποκλεισμό στην εθνική οικονομία και τις επιχειρήσεις και ποιος θα επωμιστεί το κόστος αν κάποιες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη σιδηροδρομική γραμμή εγείρουν απαιτήσεις αποζημιώσεων από το δημόσιο. Ακόμη ερωτώνται εάν αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση ότι η απαξίωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του δικτύου της θα επιφέρει καίριο πλήγμα στην οικονομία, δεδομένου ότι η ιδιωτικοποίησή της βρίσκεται σε κομβικό σημείο, με την αναμονή κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών μέχρι τις 31 Μαΐου;
«Από την πρώτη στιγμή επισημάναμε στην κυβέρνηση τα τεράστια προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει η κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης από παράτυπους μετανάστες και πρόσφυγες. Τόσο στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, όσο και με δημόσιες παρεμβάσεις, βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας προσπαθήσαμε να κινητοποιήσουμε τους αρμόδιους Υπουργούς για να λάβουν τα απαιτούμενα μέτρα» δήλωσε ο κ. Καραμανλής που είχε την πρωτοβουλία της συλλογής των υπογραφών και συνέχισε: «Δυστυχώς, αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ότι η κυβέρνηση ζει σε έναν άλλον κόσμο. Οι αρμόδιοι είτε δεν εμφανίζονταν στη Βουλή, είτε δεν αντιλαμβάνονταν το μέγεθος του προβλήματος, είτε δεσμεύονταν ότι με κάποιο μαγικό τρόπο τα πάντα θα έχουν λυθεί «μέχρι το Πάσχα». Αυτή η κατάσταση είναι πρωτοφανής και σίγουρα δεν έχει προηγούμενο σε άλλη προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα. Επιτέλους, αυτή η κυβέρνηση πέρα από τις αυταπάτες της πρέπει να δώσει και κάποια λύση στα μεγάλα προβλήματα που η ίδια έχει δημιουργήσει.».
Το θέμα της Σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης σε σχέση με το μπλοκάρισμά της από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες φέρνει στη Βουλή ο Κώστας Καραμανλής. Την ερώτηση του νεαρού βουλευτή υπογράφει όλα τα κορυφαία στελέχη...
της ΝΔ και όλοι οι πρώην πρόεδροι της!
Ο βουλευτής Σερρών της ΝΔ με αφορμή την συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, που κατατέθηκε σήμερα το μεσημέρι έπεισε σύσσωμη την
Στο κείμενο της ερώτησης που απευθύνεται στους υπουργούς, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Οικονομικών, γίνεται αναφορά στις καταστροφικές επιπτώσεις στην οικονομία, στις επιχειρήσεις και τον τομέα των μεταφορών από τη συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.
«Η συνεχιζόμενη κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης από παράτυπους μετανάστες και πρόσφυγες για περισσότερες από 50 ημέρες, έχει προκαλέσει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία, στις επιχειρήσεις αλλά και τον τομέα των μεταφορών, τις οποίες μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας έχουν επισημάνει τόσο με δηλώσεις τους, όσο και με ερωτήσεις τους, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου» σημειώνεται στην επιστολή.
Μάλιστα, στο κείμενο αναφέρονται η επίκαιρη ερώτηση του αντιπροέδρου του κόμματος Κωστή Χατζηδάκη, η οποία συζητήθηκε στις 21 Απριλίου, «χωρίς να λάβουμε επαρκείς απαντήσεις από την υφυπουργό Μαρία Χρυσοβελώνη», μια που ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης απέφυγε να προσέλθει στην Ολομέλεια, τις ερωτήσεις της Ντόρας Μπακογιάννη (15/4), των Βασίλη Κικίλια και Σταύρου Καλαφάτη (4/5), καθώς και τη δήλωση (24/3) εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας του κ. Καραμανλή.
«Κοινή πεποίθηση όλων μας αποτελεί το γεγονός ότι το Κράτος είναι ουσιαστικά απόν, αδυνατεί να διασφαλίσει το στοιχειώδες και το αυτονόητο: την ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και την ομαλή λειτουργία των συγκοινωνιών.
Πρόκειται για μια πρωτοφανή κατάσταση, που δεν έχει προηγούμενο σε άλλη προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα» υπογραμμίζεται στην ερώτηση.
Παράλληλα επισημαίνεται ότι οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι προφανείς και πως προκαλεί αναμφίβολα εντύπωση η αδράνεια που επιδεικνύουν οι αρμόδιοι υπουργοί σε μια κραυγαλέα περίπτωση παρακώλυσης συγκοινωνιών, με άμεσες αρνητικές συνέπειες στην οικονομία, στις επιχειρήσεις αλλά και την εν γένει εικόνα της χώρας.
Ακόμη, αναφέρεται ότι ο αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής έχει τις ακόλουθες επιπτώσεις: α) επιφέρει καίριο πλήγμα στις εξαγωγικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα της Βορείου Ελλάδος, αφού αναγκάζονται να επιλέγουν άλλες διαδρομές για τη μεταφορά προϊόντων, που αυξάνουν το κόστος ενώ υποχρεώνονται να μεταφέρουν τα προϊόντα τους μέσω Βουλγαρίας, κάτι που έχει αρνητική επίπτωση στους χρόνους παράδοσης αλλά και στις σχέσεις με τους πελάτες τους. «Είναι χαρακτηριστικό ότι η διαδρομή μέσω Βουλγαρίας διαρκεί έως και δύο ημέρες παραπάνω σε σχέση με τη διαδρομή μέσω της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης, ενώ το επιπλέον κόστος υπολογίζεται στα 5-10.000 ευρώ ανά συρμό».
β) απαξιώνεται το δίκτυο μεταφορών της χώρας και ιδιαίτερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με αποτέλεσμα να μειώνεται και η αξία της εταιρείας αλλά και το ενδιαφέρον επενδυτών, εν όψει της επικείμενης αποκρατικοποίησης της εταιρείας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η ζημιά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται στα 5 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα από τα μέσα Απριλίου υπάρχουν εκτεταμένες ακυρώσεις φορτίων από διαμεταφορικές εταιρείες και εταιρείες logistics.
γ) υπάρχει καθυστέρηση στην μεταφορά και παράδοση πρώτων υλών σε ελληνικές επιχειρήσεις, κάτι που προκαλεί προβλήματα στην παραγωγική δραστηριότητα και στον επιχειρηματικό σχεδιασμό τους. Πρόκειται για επιχειρήσεις από όλο το φάσμα, από τη βιομηχανία έως το λιανεμπόριο, αλλά ακόμα και επιχειρήσεις στρατηγικής σημασίας, όπως η ΔΕΗ.
Δ) πολλές πολυεθνικές εταιρείες, που διακινούν τα προϊόντα τους στην Ευρώπη μέσω του λιμανιού του Πειραιά και του σιδηροδρομικού δικτύου, ενδέχεται να αναστείλουν την επέκταση των δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα ή ακόμα χειρότερα να εγκαταλείψουν τη χώρα.
Θυμίζουμε ότι ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο η Hewlett Packard γνωστοποίησε ότι θα μεταφέρει τα προϊόντα της στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη μέσω του λιμένα Κόπερ της Σλοβενίας, ενώ άλλες πολυεθνικές εταιρείες όπως π.χ. η Sony, η Huawei, η Cisco, η SCA, η Atlas Tapes, η Alpha Glass κ.ά. εξετάζουν πλέον εναλλακτικές διαδρομές.
ε)είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να προκύψει οικονομική επιβάρυνση για το Ελληνικό Δημόσιο αφού κάποιες εταιρείες ενδέχεται να απαιτήσουν την καταβολή αποζημιώσεων, λόγω της ζημιάς που υφίστανται από τον συνεχιζόμενο αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.
«Με δεδομένο ότι όλες οι μέχρι τώρα προσπάθειες της κυβέρνησης για την απομάκρυνση των παράτυπων μεταναστών και των προσφύγων έχουν στεφθεί με αποτυχία, ποια είναι τα εναλλακτικά σενάρια που εξετάζονται προκειμένου να απελευθερωθεί άμεσα η σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη» ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί. Επίσης, ερωτώνται εάν έχουν προβεί σε επίσημη αποτίμηση του κόστους που προκαλείται από το συνεχιζόμενο αποκλεισμό στην εθνική οικονομία και τις επιχειρήσεις και ποιος θα επωμιστεί το κόστος αν κάποιες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη σιδηροδρομική γραμμή εγείρουν απαιτήσεις αποζημιώσεων από το δημόσιο. Ακόμη ερωτώνται εάν αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση ότι η απαξίωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του δικτύου της θα επιφέρει καίριο πλήγμα στην οικονομία, δεδομένου ότι η ιδιωτικοποίησή της βρίσκεται σε κομβικό σημείο, με την αναμονή κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών μέχρι τις 31 Μαΐου;
«Από την πρώτη στιγμή επισημάναμε στην κυβέρνηση τα τεράστια προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει η κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης από παράτυπους μετανάστες και πρόσφυγες. Τόσο στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, όσο και με δημόσιες παρεμβάσεις, βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας προσπαθήσαμε να κινητοποιήσουμε τους αρμόδιους Υπουργούς για να λάβουν τα απαιτούμενα μέτρα» δήλωσε ο κ. Καραμανλής που είχε την πρωτοβουλία της συλλογής των υπογραφών και συνέχισε: «Δυστυχώς, αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ότι η κυβέρνηση ζει σε έναν άλλον κόσμο. Οι αρμόδιοι είτε δεν εμφανίζονταν στη Βουλή, είτε δεν αντιλαμβάνονταν το μέγεθος του προβλήματος, είτε δεσμεύονταν ότι με κάποιο μαγικό τρόπο τα πάντα θα έχουν λυθεί «μέχρι το Πάσχα». Αυτή η κατάσταση είναι πρωτοφανής και σίγουρα δεν έχει προηγούμενο σε άλλη προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα. Επιτέλους, αυτή η κυβέρνηση πέρα από τις αυταπάτες της πρέπει να δώσει και κάποια λύση στα μεγάλα προβλήματα που η ίδια έχει δημιουργήσει.».
Keywords
βουλευτες, βουλευτες, hewlett packard, βουλη, σαμαρας, χατζηδακης, συγκοινωνιες, υπουργοι, τραινοσε, logistics, δεη, πειραιας, ελλαδα, sony, huawei, cisco, atlas, alpha, glass, προσφορες, πασχα, λύση, Αντωνης Σαμαρας, κινηση στους δρομους, υπουργειο εσωτερικων, ΟΣΕ, αξια, eurobank alpha, alpha eurobank, κυβερνηση εθνικης ενοτητας, νεα κυβερνηση, πασχα 2012, σταυροι, κωστας καραμανλης, εθνικη, θεμα, οικονομια, πλαισιο, τραινοσε, alpha, huawei, sony, αδρανεια, αφορμη, βρισκεται, γεγονος, γινεται, δεδομενο, δημοσιο, δηλωση, δηλωσεις, δωσει, δικτυο, ευρω, υπαρχει, εσωτερικων, ευρωπη, ζημια, ιδια, εικονα, κυβερνηση, κειμενο, λειτουργια, λύση, μαρια, μπλοκαρισμα, ομαδα, παντα, ουσιαστικα, υπογραφη, προβληματα, σιγουρα, φορα, χειροτερα, χρηστος, atlas, cisco, ερωτησεις, glass, hewlett packard, χωρα, ιδιαιτερα, κωστας, logistics, μια φορα
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- Η Ματσούκα σοκάρει ξανά: Δείτε με τι πλένει τα πιάτα της και θα “φρικάρετε” – Απίστευτες αντιδράσεις
- "Νεκρός ο Μίκαελ Σουμάχερ"; - Το δημοσίευμα που ΣΟΚΑΡΕ τον πλανήτη
- Χωρίζει ο δισεκατομμυριούχος Αλκης Δαυίδ με την καλλονή σύζυγό του; Τι λένε οι ίδιοι για την κρίση στο γάμο τους [εικόνες]
- Ολοι οι βουλευτες της νδ και ολοι οι πρ. προεδροι του κομματος υπογραφουν την ερωτηση του κωστα καραμανλη!
- ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΛΙΣΤΑ! Αυτοί είναι οι (477) Έλληνες των Panama Papers...
- Ο γιος μου δεν θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα για να βγουν τα ροτβάιλερ λέει η μητέρα του 5χρονου
- Βγηκε η προκηρυξη για τις στρατιωτικες σχολες
- Σάστισε ο Τσίπρας με την Βαγενά: Τι δώρο-έκπληξη του έκανε [φωτο]
- «Νεκρός ο Μίκαελ Σουμάχερ» γράφουν οι Ισπανοί!
- Συναγερμός στην Τσεχία - Απειλές για βόμβα σε 10 σημεία σε 3 πόλεις - ΤΩΡΑ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Fimotro
- Ολοι οι βουλευτες της νδ και ολοι οι πρ. προεδροι του κομματος υπογραφουν την ερωτηση του κωστα καραμανλη!
- Βγηκε η προκηρυξη για τις στρατιωτικες σχολες
- Πεθανε η παλια τραγουδιστρια αντζελα γκρεκα
- Πρωτα πυροβολησαν τον 26χρονο αλβανο και μετα αποκεφαλισαν το πτωμα του!
- Μια συνωνυμια εβαλε τον παπαδακη στα panama papers!
- Ηρθε για να υπογραψει στον ολυμπιακο ο φιγκειρας
- Τωρα ο κοντονης θελει τον τελικο κυπελλου με μαθητες και ξενους διατητεσ!
- H μαρια σπυρακη ρωτα εαν μπορει η περιφερεια ηπειρου να προωθησει για χρηματοδοτηση μεγαλα εργα υποδομων της περιοχης
- Τελευταία Νέα Fimotro
- Ολοι οι βουλευτες της νδ και ολοι οι πρ. προεδροι του κομματος υπογραφουν την ερωτηση του κωστα καραμανλη!
- Πεθανε η παλια τραγουδιστρια αντζελα γκρεκα
- Ηρθε για να υπογραψει στον ολυμπιακο ο φιγκειρας
- Τωρα ο κοντονης θελει τον τελικο κυπελλου με μαθητες και ξενους διατητεσ!
- Βγηκε η προκηρυξη για τις στρατιωτικες σχολες
- H μαρια σπυρακη ρωτα εαν μπορει η περιφερεια ηπειρου να προωθησει για χρηματοδοτηση μεγαλα εργα υποδομων της περιοχης
- Πρωτα πυροβολησαν τον 26χρονο αλβανο και μετα αποκεφαλισαν το πτωμα του!
- Μια συνωνυμια εβαλε τον παπαδακη στα panama papers!
- Νεες παραβασεις εντοπισε η οικονομικη αστυνομια
- Αποψε η ελλαδα στη μαχη του ημιτελικου της eurovision
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- Γ. Σούρλας: Βάνδαλοι κατέστρεψαν το μνημείο στο Ύψωμα 731
- Υποτροφίες 2016: 35 θέσεις στο εξωτερικό (10/5)
- 55ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Ο Ορέστης Ανδρεαδάκης καλλιτεχνικός διευθυντής!
- Πανελλήνιες 2016: Η προκήρυξη για τις Στρατιωτικές Σχολές
- Το δώρο του Καμμένου στον Τσίπρα
- Τα Ροτβάιλερ ήταν επικίνδυνα πριν σκοτώσουν το παιδί λέει το πόρισμα
- Υπουργικό συμβούλιο: Η οπισθοχώρηση είναι επιτυχία για τον Τσίπρα
- Επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις...
- Δήλωση Π. Λαφαζάνη για τη συμφωνία Τσίπρα
- Κοζάνη: Επικίνδυνα τα ροτβάιλερ σύμφωνα με πόρισμα