Πληθυσμιακα κριτηρια για τα ταξι
10:24 6/3/2012
- Πηγή: Fimotro
Ρεπορτάζ : Κώστας Ντελέζος
(από ΤΑ ΝΕΑ)
Καμιά νέα άδεια ταξί δεν αναμένεται να χορηγηθεί στις περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, βάσει του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση του κλάδου που ήδη έχει ετοιμάσει το υπουργείο Μεταφορών. Το νομοσχέδιο, το οποίο...
αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ίσως και εντός της εβδομάδας, προβλέπει ότι οι νέες άδειες
θα χορηγούνται με πληθυσμικά και κυκλοφοριακά κριτήρια ενώ ειδικά για την περιοχή της Αττικής το τιμολόγιο της μονής ταρίφας θα καλύπτει πλέον το Λαύριο, το Λαγονήσι, τον Μαραθώνα, τα Βίλλια και τα Μέγαρα (στις μισθώσεις προς τις περιοχές αυτές σήμερα ισχύει διπλή ταρίφα).
Βάσει του νέου σχεδίου, το οποίο ανατρέπει το περιεχόμενο του νομοσχεδίου του Γ. Ραγκούση, στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν τα συμβατικά ταξί στα οποία όμως θα προστεθούν και τα οχήματα 7-9 θέσεων που θα εκτελούν μεταφορές (κυρίως σε τουριστικές περιοχές) χωρίς ταξίμετρο και με προσυμφωνημένο μίσθωμα, όπως ήδη γίνεται στη Γαλλία και τη Βρετανία. Τα συγκεκριμένα οχήματα θα λειτουργούν με άδειες σημερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την αγορά.
Ο νέος αριθμός των ταξί θα αποτελεί συνάρτηση του πληθυσμού μιας γεωγραφικής περιοχής (Περιφέρειας) και των κυκλοφοριακών συνθηκών. Στην Αττική εξετάζεται να λειτουργούν 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, χωρίς ωστόσο να καταργηθούν οι υφιστάμενες άδειες. Πάντως, με απόφαση του περιφερειάρχη ο αριθμός αυτός θα μπορεί να αυξηθεί από 0,1 έως 1 ταξί, φτάνοντας δηλαδή στα 3,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Σήμερα, σύμφωνα με μελέτη του Πολυτεχνείου που παρουσίασε πρόσφατα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος, η αναλογία αυτή είναι 4,25 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Στη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της περιφέρειας τίθεται ως όριο το 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, σε κάθε Περιφέρεια θα συγκροτηθεί ειδική επιτροπή για τα ταξί, η οποία κάθε τρία χρόνια αφού εκτιμά την κατάσταση θα μπορεί να αποφασίζει τη χορήγηση νέων αδειών.
(από ΤΑ ΝΕΑ)
Καμιά νέα άδεια ταξί δεν αναμένεται να χορηγηθεί στις περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, βάσει του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση του κλάδου που ήδη έχει ετοιμάσει το υπουργείο Μεταφορών. Το νομοσχέδιο, το οποίο...
αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ίσως και εντός της εβδομάδας, προβλέπει ότι οι νέες άδειες
Βάσει του νέου σχεδίου, το οποίο ανατρέπει το περιεχόμενο του νομοσχεδίου του Γ. Ραγκούση, στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν τα συμβατικά ταξί στα οποία όμως θα προστεθούν και τα οχήματα 7-9 θέσεων που θα εκτελούν μεταφορές (κυρίως σε τουριστικές περιοχές) χωρίς ταξίμετρο και με προσυμφωνημένο μίσθωμα, όπως ήδη γίνεται στη Γαλλία και τη Βρετανία. Τα συγκεκριμένα οχήματα θα λειτουργούν με άδειες σημερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την αγορά.
Ο νέος αριθμός των ταξί θα αποτελεί συνάρτηση του πληθυσμού μιας γεωγραφικής περιοχής (Περιφέρειας) και των κυκλοφοριακών συνθηκών. Στην Αττική εξετάζεται να λειτουργούν 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, χωρίς ωστόσο να καταργηθούν οι υφιστάμενες άδειες. Πάντως, με απόφαση του περιφερειάρχη ο αριθμός αυτός θα μπορεί να αυξηθεί από 0,1 έως 1 ταξί, φτάνοντας δηλαδή στα 3,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Σήμερα, σύμφωνα με μελέτη του Πολυτεχνείου που παρουσίασε πρόσφατα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος, η αναλογία αυτή είναι 4,25 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Στη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της περιφέρειας τίθεται ως όριο το 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, σε κάθε Περιφέρεια θα συγκροτηθεί ειδική επιτροπή για τα ταξί, η οποία κάθε τρία χρόνια αφού εκτιμά την κατάσταση θα μπορεί να αποφασίζει τη χορήγηση νέων αδειών.
Keywords
ταξι, νέα, θεσσαλονικη, ραγκουσης, ελλαδα, γαλλια, Καλή Χρονιά, αδεια ταξι, αδεια, αγορα, αττικη, γινεται, ισχυει, θυμιος, λαγονησι, λαυριο, λυμπεροπουλος, οχηματα, συγκεκριμενα, τρια, υπουργειο μεταφορων, υπουργειο, κωστας, μελετη
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- Ποιοί Δήμοι συμμετέχουν στο "Κίνημα της πατάτας"
- Οι αστρολογικές προβλέψεις σας σήμερα στο MyAstro.gr
- Εξαπλώνεται στην Αθήνα το κίνημα της πατάτας
- Δεν δίνονται τελικά νέες άδειες ταξί σε Θεσσαλονίκη & Αθήνα
- [ΕΛΛΑΔΑ] Αυγά και γιαούρτια στον Γ. Νταλάρα ενώ τραγουδούσε!- VIDEO
- Πάνος Καμμένος: οι βασικές αρχές των “Ανεξάρτητων Ελλήνων” στο Δίστομο..
- Ο μονος που εμφανιζει τον καμμενο
- Αναμορφικά σχέδια με κρυφές εικόνες! (Photos)
- Πως μπορείτε να υπαχθείτε στο νόμο Κατσέλη για τα Υπερχρεωμένα νοικοκυριά 3869/10
- Αγνοείται ναυτικός που έπεσε στη θάλασσα στην Κεφαλονιά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Fimotro
- Ο μονος που εμφανιζει τον καμμενο
- Τελευταιος και και καταϊδρωμενος...
- Λαυρεντιαδης: θελω να επιστρεψω 80 εκατ. στην proton bank
- Πληθυσμιακα κριτηρια για τα ταξι
- Η ελας ευθυνεται για τα επεισοδια...
- Ηπα: αεροπορικες επιδρομες στη συρια προτεινει ο γερουσιαστης μακειν
- Ομπαμα: υπαρχει χρονος για διπλωματια με το ιραν
- Τελευταία Νέα Fimotro
- Πληθυσμιακα κριτηρια για τα ταξι
- Τελευταιος και και καταϊδρωμενος...
- Η ελας ευθυνεται για τα επεισοδια...
- Ο μονος που εμφανιζει τον καμμενο
- Ηπα: αεροπορικες επιδρομες στη συρια προτεινει ο γερουσιαστης μακειν
- Λαυρεντιαδης: θελω να επιστρεψω 80 εκατ. στην proton bank
- Ομπαμα: υπαρχει χρονος για διπλωματια με το ιραν
- Μπαραζ ληστειων χθες στην αθηνα
- Πιθανη η μετακινηση χρυσοχοϊδη στο υπουργειο προστασιας του πολιτη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- Ολόκληρος ο κόσμος είναι εντελώς δικό σου δημιούργημα
- Σάουνες ετοίμαζε στην Ιπποκράτους ο Παπανδρέου
- Το πρώτο τετραπύρηνο smartphone της LG
- «Ακούς εκεί we blame you... Ηλίθιε»!
- Κηφηνείον «Η Ωραία Ελλάς»
- Επτά ιδιαίτεροι ταξιδιωτικοί προορισμοί
- Ελπίδα στη θεραπεία της καρδιακής ανεπάρκειας
- VIDEO: Συγκλονιστική 13χρονη Ιρανή ερμηνεύει Adele
- ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Η εμπιστευτική έκθεση του IIF για το κόστος ενδεχόμενης χρεοκοπίας. Εντέλει ποιοί την απεύχονται;