ΣΕ ΧΑΜΗΛΟ ΔΙΕΤΙΑΣ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ

13:46 2/11/2011 - Πηγή: Fimotro
Στις 88 μονάδες έπεσε ο παγκόσμιος δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης, φτάνοντας στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταία διετίας, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Απαισιοδοξία καταγράφεται στην Ευρώπη και την Ελλάδα με εννέα στους δέκα Έλληνες και επτά...
στους δέκα Ευρωπαίους να θεωρούν πως η χώρα τους βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου υψηλό ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες. Η οικονομία αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία της Ευρώπης,
με τους Έλληνες να είναι με διαφορά οι πιο ανήσυχοι για τις οικονομικές και εργασιακές προοπτικές.

Στην Ελλάδα, ένας στους τέσσερις δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό όσων συνεχίζουν να διαθέτουν κάποια χρήματα, είτε τα χρησιμοποιεί για αποπληρωμή δανείων και πιστωτικών καρτών, είτε τα αποταμιεύει, με αποτέλεσμα ένα μικρό μόνο ποσοστό των διαθέσιμων χρημάτων να καταλήγει στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.

Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (88%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (74%), για φαγητό από έξω (64%) και για νέα ρούχα 64%). Ενώ αντίστοιχα υψηλό ποσοστό, φαίνεται να στρέφεται σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (63%), ώστε να αντεπεξέλθει στο δυσοίωνο οικονομικό περιβάλλον.
Keywords
Τυχαία Θέματα