Άνοδος για την online διαφήμιση

21/03/2012 (12:29) Η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη ανήλθε στα 76 εκ. ευρώ για το 2011 σύμφωνα με την έρευνα του IAB Hellas , που έγινε σε συνεργασίαμε 23 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks .Η αγορά του display advertising , σύμφωνα πάντα με την έρευνα,κινήθηκε ανοδικά και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τις διαφημιστικέςεπενδύσεις να κινούνται γύρω στα 20 εκ . ευρώ . Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών παραμένει πρώτος στη σχετικήδιαφημιστική απορρόφηση, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 25% της δαπάνης , ενώ σε όμοια επίπεδα κινείται και ο κλάδος των χρηματοοικονομικώνπροϊόντων .
Keywords
Τυχαία Θέματα