Wolt Market: Η στρατηγική του 2023 εστιάζει σε περαιτέρω ανάπτυξη – Νέα πολιτική τιμών

13:26 14/12/2022 - Πηγή: NewsIt

Σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελλάδα το 2023 με διευρυμένη παρουσία σε περισσότερες πόλεις και λανσάρισμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας χαράσσει το Wolt Market, όπως ανακοίνωσε ο Αθανάσιος Μπιλάλης, διευθύνων σύμβουλος Ελλάδας Κύπρου Μάλτας.

Μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου ο κ. Μπιλάλης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την σταθερά ανοδική πορεία που διαγράφουν οι πωλήσεις,

τονίζοντας ότι το δεύτερο εξάμηνο του έτους, καταγράφεται διπλάσιος ρυθμός ανάπτυξης σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του έτους. Σκιαγραφώντας το προφίλ των καταναλωτών, τόνισε ότι αυτό που παρατηρείται είναι η ανοδική τάση για εβδομαδιαία ψώνια super market.

Οι καινοτομίες 

Το πρώτο κατάστημα άνοιξε πριν από 2 χρόνια στον Νέο Κόσμο και μέχρι σήμερα το Wolt Market δραστηριοποιείται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα με 10 καταστήματα στο σύνολό τους, που λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα. Το συγκριτικό τους πλεονέκτημα, όπως τόνισε ο επικεφαλής της εταιρείας είναι η παράδοση σε γρήγορους χρόνους, μόλις 20 λεπτά.

Μάλιστα, η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής.

Το Wolt Market προσφέρει στους καταναλωτές μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, καθώς διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς που συνεχώς εμπλουτίζονται. Τα προϊόντα αυτά καλύπτουν όλο το φάσμα καθημερινών αναγκών, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής και πολλές ακόμη κατηγορίες. Στα παραπάνω αξίζει να προστεθεί η νέα συνεργασία με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία εκλεκτών οίνων, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές, καθώς οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia και άλλους τοπικούς παραγωγούς.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν προσφορές και combos προϊόντων, κάθε εβδομάδα. Όπως αναφέρθηκε, αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί τα φρουτολαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, με κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, να καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων.

Τιμολογιακή πολιτική

Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική, ο κ. Μπιλάλης, ανέφερε ότι από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.

Αναφερόμενος στους στόχους της επόμενης ημέρας ο κ. Μπιλάλης ανέφερε ότι: «Στόχος είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μία εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες, γεγονός που ήδη επιβεβαιώνεται από τις εξαιρετικές κριτικές που λαμβάνουμε από τους χρήστες, πάντα με σεβασμό στις τοπικές κοινωνίες που έχουμε παρουσία, δημιουργώντας παράλληλα μία αλυσίδα αξίας για καταναλωτές και προμηθευτές. Το 2023 η στρατηγική μας θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην ελληνική αγορά, έτσι ώστε να εδραιώσουμε το Wolt Market, ως τον ιδανικό εβδομαδιαίο προορισμό αγορών».

To άρθρο Wolt Market:  Η στρατηγική του 2023 εστιάζει σε περαιτέρω ανάπτυξη – Νέα πολιτική τιμών δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Keywords
Τυχαία Θέματα