Infuencers: Επαγγελματίες ή μόνο ναρκισσιστές;

Ο Economist αναλύει πώς οι οι «ψηφιακοί δημιουργοί» μετέτρεψαν την προσοχή που συγκεντρώνουν οι αναρτήσεις τους στα social media σε σημαντικά κέρδη. Τρία νέα βιβλία, αναμεσά τους το «Get Rich or Lie Trying», προσεγγίζουν ένα φαινόμενο που ανθεί και στην Ελλάδα, διευρύνοντας τον κύκλο των επιτηδευματιών της ψηφιακής εποχής

The post Infuencers: Επαγγελματίες ή μόνο ναρκισσιστές; appeared first on Protagon.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Infuencers, Επαγγελματίες,Infuencers, epangelmaties