Ένας χρόνος Elon Musk στο Twitter – Η συνταγή της αποτυχίας και η εμμονή με την «υπερ-εφαρμογή»

Την ώρα που τα διαφημιστικά έσοδα μειώνονται συνεχώς, όπως και οι χρήστες της πλατφόρμας X, παλαιότερα γνωστή ως Twitter, ο ιδιοκτήτης και επικεφαλής τεχνολογίας, δισεκατομμυριούχος Elon Musk, όταν δεν κάνει εμπρηστικές αναρτήσεις λανσάρει μία πρώιμη έκδοση βίντεο και ηχητικών κλήσεων για ορισμένους χρήστες, επιχειρώντας να μετατρέψει το X σε μία «εφαρμογή για τα πάντα». Προσπάθεια rebranding Μετά την επίσημη ανάληψη της ιδιοκτησίας της Twitter Inc. ο Elon Musk
έκανε μία πολύ χαρακτηριστική ανάρτηση. «Το πουλί απελευθερώθηκε» έγραψε, μόνο για να απολύσει εν μία νυκτί χιλιάδες (7.500 για την ακρίβεια) κορυφαία στελέχη. Αν και το Twitter δεν ήταν ποτέ η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης από άποψη τουλάχιστον ενεργών χρηστών, το σκορ της από άποψη επιδραστικότητας ήταν πολύ καλό: Πολιτικοί ηγέτες, εταιρείες, ειδησεογραφικοί οργανισμοί, δημοσιογράφοι και διασημότητες χρησιμοποιούσαν συστηματικά την πλατφόρμα για να επικοινωνούν και να συνδιαλέγονται μέσω αυτής. Η μεγαλύτερη αλλαγή που επέφερε η ιδοκτησία Musk ήταν η αλλαγή της ίδιας της επωνυμίας ενός παγκοσμίου εμβέλειας brand, του Twitter, σε X […]
Keywords
Τυχαία Θέματα
Elon Musk, Twitter –, -εφαρμογή,Elon Musk, Twitter –, -efarmogi