Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών: Το 1555 δέχθηκε 5.319.662 κλήσεις στους 18 μήνες λειτουργίας του

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών, το 1555, έχει εξυπηρετήσει πάνω από 5 εκατομμύρια κλήσεις στους 18 μήνες λειτουργίας του. Ο αριθμός του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, μέχρι και τις 19 Μαρτίου 2023, είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 5.011.197, με τον μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα. Από τις 5.011.197 κλήσεις, το 99,72% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του
υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων. Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρει πως ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 3.549.575 κλήσεις πολιτών (70,83% από τα 5.011.197 απαντημένων κλήσεων) για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,8%. Τα στοιχεία των κλήσεων στο 1555 Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 714.061 κλήσεις (14,25% επί του συνόλου) και το ποσοστό […]
Keywords
Τυχαία Θέματα