Έρχεται το «ψηφιακό πελατολόγιο» σε συνεργεία αυτοκινήτων, πάρκινγκ, χώρους εκδηλώσεων

Άλλη μια «παγίδα» σε κρυφά εισοδήματα στήνει η ΑΑΔΕ προχωρώντας στην υποχρεωτική καθιέρωση ψηφιακού πελατολογίου μέσω του οποίου ο φορο-ελεγκτικός μηχανισμός θα έχει τη δυνατότητα να «βλέπει» τους πελάτες χιλιάδων επαγγελματιών και να διασταυρώνει τα στοιχεία με τις αποδείξεις που έχουν εκδοθεί και διαβιβαστεί στα MyData. Σύμφωνα με το σχεδιασμό το μέτρο θα εφαρμοστεί σε πρώτη φάση σε συνεργεία αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, εταιρείες πάρκινγκ και ενοικίασης
οχημάτων, επιχειρήσεις διοργάνωσης εκδηλώσεων αλλά και εκδρομών και στη συνέχεια θα επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες επαγγελμάτων. Η απόφαση Πιτσιλή Το δρόμο για την καθιέρωση του ψηφιακού πελατολογίου άνοιξε απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή που προβλέπει τη συγκρότηση ειδικής ομάδας εργασίας για “Την ανάπτυξη και τον καθορισμό των επιχειρησιακών απαιτήσεων για την υλοποίηση του έργου «Ψηφιακό Πελατολόγιο». Έργο της ομάδας εργασίας είναι Η αποτύπωση των επιχειρησιακών απαιτήσεων που αφορούν επιτηδευματίες που σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών σε οχήματα. Η αποτύπωση των επιχειρησιακών απαιτήσεων που αφορούν χώρους εκδηλώσεων. Η επιλογή και ο καθορισμός των […]
Keywords
Τυχαία Θέματα