Η παραπληροφόρηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι των κερδών των social media

Το παραπλανητικό διαδικτυακό περιεχόμενο είναι μια μεγάλη επιχείρηση. Η αγορά ψηφιακής διαφήμισης αξίζει πλέον 625 δισεκατομμύρια ευρώ και το επιχειρηματικό μοντέλο είναι απλό: περισσότερα κλικ, προβολές ή αφοσίωση σημαίνει περισσότερα χρήματα από τους διαφημιστές. Το εμπρηστικό και συγκλονιστικό περιεχόμενο –είτε είναι αληθινό είτε όχι– είναι ένας εύκολος τρόπος να τραβήξουν την προσοχή, πράγμα που σημαίνει
ότι οι διαφημιστές μπορούν να καταλήξουν να χρηματοδοτούν ψεύτικες ειδήσεις και ρητορική μίσους. Αυτό δεν είναι ατύχημα – οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης γνωρίζουν ότι επωφελούνται από τη διάδοση της παραπληροφόρησης, ενώ οι διαφημιζόμενοι σε αυτές κάνουν τα στραβά μάτια. Η παραπληροφόρηση στοχεύει στη σύγχυση, την παράλυση και την πόλωση της κοινωνίας γενικότερα για πολιτικούς, στρατιωτικούς ή εμπορικούς σκοπούς μέσω ενορχηστρωμένων εκστρατειών για τη στρατηγική διάδοση παραπλανητικού περιεχομένου. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα εργαλεία παραπληροφόρησης περιλαμβάνουν ρομποτάκια αναρτήσεων, ψεύτικες ειδήσεις και θεωρίες συνωμοσίας. Μέχρι τώρα, οι περισσότερες έρευνες για την παραπληροφόρηση επικεντρώνονταν στον τρόπο κατάχρησης του συστήματος από εθνικά συμφέροντα και αυταρχικούς ηγέτες. Η έρευνα […]
Keywords
Τυχαία Θέματα
Η παραπληροφόρηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι των κερδών των social media,