Νέο λογότυπο «PPC» και νέα ομιλική εικόνα για τις θυγατρικές του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία

Το νέο λογότυπο «PPC» και τη νέα ομιλική εικόνα για τις θυγατρικές του στη Ρουμανία παρουσίασε ο Όμιλος ΔΕΗ, τα οποία πλέον θα εφαρμόζονται σταδιακά σε όλα τα σημεία επαφής των εταιρειών με τους πελάτες. H νέα οπτική ταυτότητα «PPC», που εκφράζει τη διεθνοποιημένη εικόνα του Ομίλου ΔΕΗ και την παρουσία του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργήθηκε
με γνώμονα το όραμά του Ομίλου για το βιώσιμο μέλλον της ενέργειας και τη σχέση που θέλει να αναπτύξει με τους πελάτες του σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται. H νέα ταυτότητα έχει εφαρμοστεί στα κεντρικά γραφεία και καταστήματα της PPC στη Ρουμανία, με την αντικατάσταση του υφιστάμενου λογοτύπου να απλώνεται σταδιακά εντός Απριλίου και σε άλλα φυσικά σημεία μεταξύ των οποίων λογαριασμοί και έντυπα. Επιπλέον, έγινε το λανσάρισμα του νέου site, www.ppcenergy.ro , καθώς και της νέας εφαρμογής για κινητά, myPPC. Στις δύο ψηφιακές πλατφόρμες, με τον καινούργιο σχεδιασμό που αντικατοπτρίζει τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας, οι πελάτες της PPC στη Ρουμανία […]
Keywords
Τυχαία Θέματα