Ο πόλεμος των chatbots: Σύγκρουση Google – Microsoft για τη νέα εποχή στη διαδικτυακή αναζήτηση

H Google εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες αποτελεί συνώνυμο της αναζήτησης στο διαδίκτυο. Κάθε δευτερόλεπτο που περνά, επεξεργάζεται περίπου 100.000 διαδικτυακές αναζητήσεις. Η ακρίβεια των αποτελεσμάτων ήταν τέτοια που κέρδισε την εμπιστοσύνη των χρηστών και η δημοφιλία της γιγαντώθηκε μετατρέποντας το ίδιο το όνομα της μηχανής σε ρήμα («googlαρω»). Είναι ενδεικτικό, όπως αναφέρει ο Εconomist σε εκτενές άρθρο του, πως όλες οι άλλες μηχανές αναζήτησης μαζί, διεκπεραιώνουν μόλις το ένα δέκατο των καθημερινών, διαδικτυακών αναζητήσεων παγκοσμίως.
Πλέον όμως η κυριαρχία της Google απειλείται σοβαρά από μια νέα τεχνολογία, που φαίνεται να εισάγει την ανθρωπότητα στη νέα διαδικτυακή εποχή των chatbots. Πρόκειται για το επαναστατικό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT, που δημιουργήθηκε από τη startup OpenAI, στην οποία η Microsoft έχει ήδη επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιήσει μια αναπτυγμένη έκδοσή του στη δική της μηχανή αναζήτησης, το Bing. Αν σε κάποιους το ποσό φαντάζει εξωφρενικό, αρκεί να αναλογιστεί το εκτιμώμενο κέρδος… Από το 2011, σημειώνει ο Economist, τα […]
Keywords
Τυχαία Θέματα