Οδηγούμε το Skoda Fabia 1.0 TSI 110PS DSG Style: Ποιοτικό, ευρύχωρο, άνετο και… διψασμένο

Λίγους μήνες μετά την δοκιμή του Skoda Fabia 4ης γενιάς (12/12/22), είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε στη θέση του οδηγού ενός ακόμα Fabia, με 3κύλινδρο 1000άρη κινητήρα, που όμως αυτή την φορά ήταν εφοδιασμένο με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG7), αντί του χειροκίνητου 6 σχέσεων. Κατασκευαστικά και σχεδιαστικά δεν υπάρχουν διαφορές, παρά μόνο στα εμπρός καθίσματα του αυτοκινήτου αυτής εδώ της δοκιμής, που ήταν πολύ καλύτερα σε επίπεδο ανατομικής σχεδίασης και με πιο αποτελεσματική πλευρική στήριξη. Επίσης, οι τροχοί της έκδοσης με
το DSG7 ήταν μικρότερης διαμέτρου (195/55/16 αντί 215/45/17) με αποτέλεσμα το προφίλ των ελαστικών να είναι μεγαλύτερο, γεγονός που ταιριάζει περισσότερο στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, προς όφελος της άνεσης και της ποιότητας κύλισης. Εδώ να σημειώσουμε και τη σχεδίαση των ζαντών που δεν διεκδικούν βραβείο καλαισθησίας, αλλά στοχεύουν στην βελτίωση της αεροδυναμικής, σε συνδυασμό με τους καθρέπτες, τις ενεργά ρυθμιζόμενες περσίδες ψύξης στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τη μεγαλύτερη πίσω αεροτομή και τα δώδεκα πάνελ στο […]
Keywords
Τυχαία Θέματα
Οδηγούμε, Skoda Fabia 1 0 TSI 110PS DSG Style, Ποιοτικό,odigoume, Skoda Fabia 1 0 TSI 110PS DSG Style, poiotiko