Ψηφιακό «μάτι» στο πελατολόγιο των επαγγελματιών αποκτά η εφορία

Το αριθμό των πελατών που δέχονται καθημερινά χιλιάδες επαγγελματίες θα βλέπει η ΑΑΔΕ μέσω του ψηφιακού πελατολογίου που καθιερώνει μέσα στο 2024 με στόχο την αποκάλυψη κρυφών εισοδημάτων. Από τη στιγμή που ο φοροελεγκτικός μηχανισμός θα γνωρίζει τον αριθμό των πελατών θα μπορεί να υπολογίζει τα έσοδα του κάθε επαγγελματία και να τα συγκρίνει με τις αποδείξεις που έχει κόψει και τα εισοδήματα που έχει δηλώσει στην Εφορία. Οι πρώτοι που θα κληθούν να
τηρήσουν το ψηφιακό πελατολόγιο είναι οι εταιρείες Catering και διοργάνωσης εκδηλώσεων ενώ η λίστα που σχεδιάζει η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και η ΑΑΔΕ περιλαμβάνει επαγγελματίες οι οποίοι στο παρελθόν είχαν υποχρέωση τήρησης των λεγόμενων πρόσθετων βιβλίων (καταργήθηκαν για πολλούς το 2013). Χωρίς να έχουν ληφθεί ακόμα οριστικές αποφάσεις εξετάζεται να τηρούν ψηφιακό βιβλίο πελατών γιατροί, γυμναστήρια, φυσικοθεραπευτές – αισθητικοί , οίκοι ευγηρίας, πάρκινγκ , συνεργεία και επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων , φροντιστήρια αλλά και ξενοδοχεία- ενοικιαζόμενα δωμάτια. Όπως δήλωσε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής […]
Keywords
Τυχαία Θέματα
Ψηφιακό,psifiako