Δημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Εξαγορά από τη Δέλτα σύγχρονου τυροκομείου
- Η InYourCity ανάμεσα στα καλύτερα Performance Agencies της Ελλάδας, κατακτώντας 2 βραβεία στα Peak Performance Marketing Awards
- Συνδρομητική τηλεόραση: «Ο πόλεμος των streamers» | Το νέο, καθηλωτικό blockbuster, στην οθόνη σας
- Συμφωνία Autohellas και Samelet με Stellantis
- Women & Media: Tο περιεχόμενο… «βασιλιάς» για τη σύγχρονη αναγνώστρια
- Η Ikea στην κορυφή των Peak Awards 2022
iNews στο Facebook
Επιλέξτε Ημέρα
Οκτώβριος 2022 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
Επιλέξτε Μήνα
- Ιανουάριος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Μάρτιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μαϊος 2022
- Ιούνιος 2022
- Ιούλιος 2022
- Αύγουστος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Δεκέμβριος 2022
Επιλέξτε Ετος
Ειδήσεις Marketing Week
- Το Μουσείο ΟΤΕ με νέα εκπαιδευτικά προγράμματα
- Justin Hochberg, Virtual Brand Group: «Το metaverse δεν είναι πρόβλεψη. Είναι ευκαιρία κερδοφορίας εδώ και τώρα»
- Gold βραβείο για τη Flipnewmedia στα Content Marketing Awards 2022
- Γιαούρτι & Επιδόρπια Γιαουρτιού: Παράδοση, καινοτομία και 360º επικοινωνία
- Η διατήρηση των πελατών, βασική προτεραιότητα: Τα παράπονα είναι ευκαιρίες
- Noxzema και My Market στηρίζουν την «Άνιμα»
- Από την Communication Effect η εκδήλωση Shell
- H Mastercard, αρωγός στην ψηφιακή μετάβαση της ελληνικής οικονομίας
- Xterra & Trimore Sports Events για το περιβάλλον
- Διχασμένοι οι marketers για το μέλλον του ad spend
- Novartis Hellas: Σταθερή δέσμευση σε υγεία, κοινωνία και οικονομία
- O Γιάννης Παπαχρήστου CEO Ελλάδος του ομίλου Αntenna
- Εξαγωγές και βιώσιμη ανάπτυξη προτεραιότητα για την Αγγελάκης ΑΕ
- Ο Θωμάς Ζάμπρας και το Άλλο Ένα Podcast 2.0 στο OneMan
- Ομιλίες, κουίζ και δώρα από την Cardlink για τους ανθρώπους της
- Η HeavenOfBrands.com εμπιστεύεται τη Retargeting.biz
- CX Summit 2023: Η επόμενη ημέρα για τη στρατηγική διαχείρισης της εμπειρίας πελάτων