20 under 40 Sales: Υποβολή υποψηφιοτήτων έως τις 28 Ιουλίου
Το Marketing Week, με τη λίστα 20 under 40 Sales, στοχεύει στη χαρτογράφηση ταλέντων ηλικίας κάτω των 40 ετών που στελεχώνουν τις πωλήσεις. Εκείνους που καταφέρνουν να πιάνουν στόχους, να τους ξεπερνούν αλλά και προσθέτουν αξία στον κλάδο, λειτουργώντας με ευφυΐα και πρωτότυπη σκέψη.
Στη λίστα μπορεί να συμμετάσχει οποιοσδήποτε εργάζεται στον χώρο των πωλήσεων, αρκεί να είναι κάτω των 40 ετών και να έχει με τον δικό του τρόπο συμβάλει στην εξέλιξη του αντικειμένου ή της ομάδας του.
Για να λάβει κανείς μέρος στην επιλογή της τελικής λίστας, αρκεί να προταθεί εσωτερικά π.χ. από τη διεύθυνση Πωλήσεων ή HR της επιχείρησης στην οποία εργάζεται, είτε να προταθεί από συνεργάτη ή πελάτη, είτε να δηλώσει προσωπικά τη συμμετοχή του.
Η περίοδος των nominations διαρκεί έως και τις 28 Ιουλίου. Περισσότερα στο https://marketingweek.gr/20-under-40-sales-2023/.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τουρκία: Οι τράπεζες ρίχνουν σωσίβιο στη λίρα, αλλά αυτή συνεχίζει να βυθίζεται
- Die Zeit: Γιατί το Αιγαίο έχει μετατραπεί σε ακριβό προορισμό
- Deutsche Bank: Πρωταθλήτρια στις αποδόσεις η ελληνική αγορά – Πώς κινήθηκαν ομόλογα και εμπορεύματα
- ΑΔΜΗΕ: Ολοκληρώθηκε η νέα διασύνδεση Ελλάδας-Βουλγαρίας
- Σύλλογος Προσωπικού Alpha Bank: Νικητής των εκλογών ο Ενωμένος Σύλλογος με 94,55%
- Τα 12+2 οικονομικά μέτρα των προγραμματικών και οι... εκπλήξεις
- Ο ΟΦΥΠΕΚΑ μπαίνει στο περιοδικό Σχεδία με Όλυμπο και Ασπροπάρη (φωτο)
- «Δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες» να ανανεωθεί η συμφωνία για τα σιτηρά, υποστηρίζει το Κρεμλίνο
- ΕΥ: Δυσπιστοι οι καταναλωτές προς τα οφέλη της ενεργειακής μετάβασης
- 20 under 40 Sales: Υποβολή υποψηφιοτήτων έως τις 28 Ιουλίου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- 20 under 40 Sales: Υποβολή υποψηφιοτήτων έως τις 28 Ιουλίου
- Το χιούμορ επισκίασε το purpose στα φετινά Cannes Lions
- Sleed και Frezyderm ανανεώνουν τη συνεργασία τους
- Η Ελίν υποστηρίζει την Emfasis Non-Profit
- Συνεργασία McDonald’s με Κωνσταντίνο Αργυρό
- Νέα συνεργασία Mediacube και Αttica
- Η Helleniq Energy βραβεύει ξανά αριστούχους Λυκείων όμορων δήμων
- Νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος για Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας
- «Φρένο» στην ενεργειακή µετάβαση βάζει η κλονισµένη εµπιστοσύνη των καταναλωτών
- Η 3αλφα αυξάνει το περιεχόμενο της σειράς «Έτοιμα Φυσικά!»
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- 20 under 40 Sales: Υποβολή υποψηφιοτήτων έως τις 28 Ιουλίου
- 7,8 εκατ. ευρώ για ψηφιοποίηση πολιτισμικού υλικού
- Στο επίκεντρο της ΑΒ Βασιλόπουλος ο άνθρωπος, τα προϊόντα και το περιβάλλον
- Η Ελίν υποστηρίζει την Emfasis Non-Profit
- Η 3αλφα αυξάνει το περιεχόμενο της σειράς «Έτοιμα Φυσικά!»
- Συνεργασία McDonald’s με Κωνσταντίνο Αργυρό
- Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: Δράση προβολής με σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα
- Ο όμιλος GEP, Great Place to Work
- Η Helleniq Energy βραβεύει ξανά αριστούχους Λυκείων όμορων δήμων
- Η κλιµατική αλλαγή επηρεάζει τον οικογενειακό προγραµµατισµό
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Σαουδική Αραβία και Ρωσία μειώνουν την παραγωγή πετρελαίου, σε κίνδυνο η παγκόσμια οικονομία
- Μανιτάκης-Βουλή: Συνταγματική η αλλαγή του ορίου από 3% στο 5%
- «Έξυπνα όπλα» στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής-Στο επίκεντρο τουριστικές περιοχές
- Σε νέα χαμηλά η τουρκική λίρα- Απώλειες 28% φέτος
- Γαλλία: Συγκεντρώσεις μπροστά από δημαρχεία- Πάνω από 3.000 συλλήψεις
- ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις επιχειρήσεων για το πρόγραμμα ψηφιακής οικονομίας
- ΣΟΚΕΕ: Η ανάπτυξη εκθέσεων-εκθεσιακού τουρισμού να γίνει στόχος εθνικής πολιτικής
- Πετρελαιοκηλίδα στο βόρειο τμήμα της Ρωσίας απειλεί το περιβάλλον