H Adidas σε παγκόσμια καμπάνια με έμφαση στην ταυτότητά της

Παγκόσμια καμπάνια με την οποία ανανέωσε τη γραμματοσειρά στην εμβληματική συλλογή της Original, κυκλοφόρησε η Adidas. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία αθλητικών ειδών έκανε γνωστό ότι το νέο positioning δίνει μεγαλύτερη σημασία στο στοιχείο της τριαδικότητας στην ταυτότητα του brand. Αποφάσισε, μάλιστα, να εγκαταλείψει την επιγραφή «Adidas» από το λογότυπο, επιτρέποντας στο «τριφύλλι» να ξεχωρίσει

αυτόνομα.

Το πρώτο μέρος της καμπάνιας με τίτλο «We gave the world an original. You gave us a thousand back», αποτελείται από μια σειρά τριών διαφημιστικών videos, το καθένα από τα οποία φέρει το όνομα ενός από τα εμβληματικά παπούτσια της σειράς Originals: Superstar, Gazelle και Samba.

Για παράδειγμα, το σποτ για τα παπούτσια Gazelle αφηγείται πώς το συγκεκριμένο παπούτσι τρεξίματος κατέκτησε τη skate κουλτούρα, ενώ το σποτ του παπουτσιού Superstar ακολουθεί το ταξίδι του από τα γήπεδα του μπάσκετ στο hip-hop, φιλοξενώντας τον Run DMC. Τις ταινίες έχουν γυρίσει οι Daniel Wolfe, Will Dohrn και Justyna Obasi.

Τα videos υποστηρίζονται από stills τεχνοτροπίας triptych, τα οποία παρουσιάζουν τους ambassadors του brand, συμπεριλαμβανομένων των Zinedine Zidane, David Beckham, Anitta και Pusha T.

(Πηγή: The Drum)

Keywords
Τυχαία Θέματα