H Socialab δημιουργεί για τον ΕΟΤ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος

Η Socialab, διαθέτοντας πολυετή εμπειρία στον χώρο της διαφήμισης, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, σχεδίασε και υλοποιεί επικοινωνιακή καμπάνια με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στις περιοχές του Βόλου και του Πηλίου και την ανάδειξή τους ως ελκυστικούς χειμερινούς προορισμούς.

Εστιάζοντας

στους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο, η καμπάνια στοχεύει να αντιμετωπίσει τη συνήθη πτώση της τουριστικής ζήτησης μετά τις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Κύριο δημιουργικό όχημα της καμπάνιας είναι ένα video, το οποίο αναδεικνύει «τις δραστηριότητες που μπορεί ο επισκέπτης να απολαύσει κατά τη διάρκεια της χειμωνιάτικης εξόρμησής του, αλλά και τους ξεχωριστούς ανθρώπους που θα συναντήσει στο Βόλο και στο Πήλιο», όπως επισημαίνεται. Το video συνοδεύεται από επιπλέον στατικά digital υλικά, καθώς και από ραδιοφωνικό σποτ.

«Η επικοινωνιακή καμπάνια που έχει έντονο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον των Ελλήνων ταξιδιωτών ενθαρρύνοντάς τους να ανακαλύψουν τη μαγεία του Βόλου και του Πηλίου και τη ζεστή φιλοξενία των μόνιμων κατοίκων τους», αναφέρει ανακοίνωση.

Keywords
Τυχαία Θέματα