To 2024 το ΑΙ θα απασχολήσει πραγματικά τους marketers

Κάθε χρόνο η European Marketing Confederation ρωτά τους ευρωπαίους Marketing Directors, «τι έχετε στο μυαλό σας». Το 2024, προφανώς το «AI» είναι το κύριο θέμα ενδιαφέροντος. Η European Marketing Confederation ανακοίνωσε την έκδοση της ετήσιας έκθεσής της «European Marketing Agenda».

Φέτος, η τεχνητή νοημοσύνη είναι το νούμερο ένα θέμα που απασχολεί τους Marketing Directors σε όλη την Ευρώπη. Άλλα θέματα που κάλυψε η έκθεση ήταν τα Brand Management, Marketing

Operations και Digitalisation (MarTech).

Ο Dr. Ralf Strauss, Πρόεδρος της EMC δήλωσε σχετικά: «Το Marketing Operations αποτελεί προτεραιότητα αλλά μόνο το 1/3 μπορεί να έχει διαφάνεια στις διαδικασίες του. Όλοι θέλουν εξατομίκευση και αλληλεπίδραση one-on-one με τον πελάτη, αλλά μόνο το 1/4 έχει στρατηγική δεδομένων. Η εμπειρία του πελάτη είναι επίσης προτεραιότητα, αλλά πολλοί marketers εξακολουθούν να μην έχουν ιδέα για το ταξίδι του πελάτη. Και τέλος, όλοι φωνάζουν για βιωσιμότητα, αλλά δεν γνωρίζουν πώς μπορούν να την επιδιώξουν και αν είναι πραγματικά διατεθειμένοι να θυσιάσουν κέρδη».

Keywords
Τυχαία Θέματα