Tο Calzedonia Group μετονομάζεται σε Oniverse
Ο όμιλος Calzedonia Group, μια εταιρεία που ιδρύθηκε από τον Sandro Veronesi το 1986, αλλάζει την επωνυμία της σε Oniverse. Ο όμιλος με έδρα τη Βερόνα περιλαμβάνει πλέον τις μάρκες Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi
Όπως επισημαίνει η εταιρεία, όντας μια διεθνώς επιτυχημένη επιχείρηση, με ολοένα και μεγαλύτερη διαφοροποιημένη προσφορά προϊόντων που κυμαίνονται από τη μόδα έως το luxury, η μετονομασία αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για την περαιτέρω επέκταση των δυνατοτήτων του ομίλου.
Το Oniverse είναι η εκδοχή του ομίλου της αγγλικής λέξης «Universe» και αντιπροσωπεύει το σύμπαν του ομίλου, που αποτελείται από τα εμπορικά σήματα, τους ανθρώπους και τις αξίες του.
Και είναι επίσης ο αναγραμματισμός του Veronesi, το επώνυμο του ιδρυτή του ομίλου. Όλοι οι εργαζόμενοι συμμετείχαν στη δημιουργική διαδικασία εύρεσης νέου ονόματος, μέσω εσωτερικού διαγωνισμού.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Δημοσκόπηση Interview: Επιστρέφει στη δεύτερη θέση ο ΣΥΡΙΖΑ – Τι ποσοστά συγκεντρώνει η Νέα Αριστερά
- Παράταση υποβολής δικαιολογητικών αντικατάστασης συστημάτων θέρμανσης σε Τρίπολη και Κόρινθο
- Ηousehold basket: High supermarket prices will continue in 2024
- Cyber sales see online shopping bonanza
- Έρευνα Kaspersky: Η ευρεία χρήση της Gen AI από τους εργαζομένους στην Ελλάδα και οι κίνδυνοι που εγκυμονεί
- Εορταστικό bonus ως και 4 εκατ. ευρώ στους συνεργάτες οδηγούς της FREENOW
- Σύσκεψη για χιονοπτώσεις στην Πολιτική Προστασία: Κινητοποίηση από δήμους και περιφέρειες ζητά ο Β. Κικίλιας
- K. Κόλλιας για εκλογές στο Οικονομικό Επιμελητήριο: Η νίκη της ΔΗΚΙΟ είναι σαρωτική
- Microsoft Founders Day: Μάθε πώς θα κάνεις τη startup σου να πετύχει
- Καινοτομία και νέες γονιδιωματικές τεχνικές αλλά με κανόνες
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το Ratpack.gr γιόρτασε τα 7 χρόνια του
- Το marketing στις κυριότερες περιοχές προς επένδυση για καινοτομία στην Ελλάδα
- Στη UM ο media λογαριασμός της ΕΨΑ
- End-of-Year Party διοργάνωσε το TDG
- Salesforce: Εργαζόμενοι χρησιμοποιούν εργαλεία Generative AI χωρίς καθοδήγηση
- Την Action Global επέλεξε η Linde Hellas
- ΣΔΕ & ΣΕΕ στηρίζουν την Global Standards Coalition
- Tο Calzedonia Group μετονομάζεται σε Oniverse
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Tο Calzedonia Group μετονομάζεται σε Oniverse
- Το marketing στις κυριότερες περιοχές προς επένδυση για καινοτομία στην Ελλάδα
- ΣΔΕ & ΣΕΕ στηρίζουν την Global Standards Coalition
- Στη UM ο media λογαριασμός της ΕΨΑ
- End-of-Year Party διοργάνωσε το TDG
- Την Action Global επέλεξε η Linde Hellas
- Το Ratpack.gr γιόρτασε τα 7 χρόνια του
- Salesforce: Εργαζόμενοι χρησιμοποιούν εργαλεία Generative AI χωρίς καθοδήγηση
- Nef-Nef Homeware και Leoussis_a σε χριστουγεννιάτικη καμπάνια
- Τα ζυμαρικά Ήλιος εισήλθαν σε 7 νέες διεθνείς αγορές το 2023
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ολυμπιακός: Απαγωγή, ομηρία και βασανιστήρια οπαδών μας από την ΕΛ.ΑΣ.
- Χρηματιστήριο: Άνευρη συνεδρίαση με το βλέμμα σε ΕΚΤ και Fed
- Σκρέκας: Στόχος μας η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού και των τιμών
- Καρκίνος του πνεύμονα: Μεγάλος κίνδυνος οικονομικής αδυναμίας μετά τη διάγνωση
- Τέμπη: Αποχωρεί οικειοθελώς από την εξεταστική ο Θάνος Πλεύρης
- Μπαράζ ρουκετών από τη Χαμάς προς το κεντρικό Ισραήλ
- Σε νέο ιστορικό χαμηλό η τουρκική λίρα
- Στάση αναμονής στη Wall Street εν όψει πληθωρισμού και Fed
- Αντικατάσταση συστημάτων θέρμανσης με φυσικό αέριο: Παράταση σε Τρίπολη- Κόρινθο
- Αυγενάκης: Καινοτομία και νέες γονιδιωματικές τεχνικές αλλά με κανόνες