Αύξηση 8% στα ad έσοδα από το search και τις ειδήσεις για τη Microsoft

Θετικά αποτελέσματα για το 4ο τρίμηνο ανακοίνωσε η Microsoft, ενισχυμένα από την ώθηση της τεχνητής νοημοσύνης. Τα διαφημιστικά έσοδα από το search και τις ειδήσεις αυξήθηκαν κατά 8%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, εξαιρουμένου του κόστους απόκτησης επισκεψιμότητας που καταβάλλει η Microsoft στους εκδότες. «Από το να μιλάμε

για το AI περάσαμε στο να το εφαρμόζουμε σε κλίμακα», δήλωσε ο CEO της Microsoft, Satya Nadella.

Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν περίπου 17% σε ετήσια βάση στα 62,1 δισ. δολάρια, γεγονός που υποδεικνύει ότι οι προσπάθειες για την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης σχεδόν σε κάθε προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των Azure, Office και Windows, αποδίδουν.

«Η διοίκηση πιστεύει ότι το Bing κερδίζει μερίδιο στην αναζήτηση λόγω της αύξησης του προγράμματος περιήγησης Edge, αν και αυτό δεν φαίνεται να γίνεται εις βάρος της Google», έγραψε ο Senior Research Analyst, Colin Sebastian. Επιπλέον, τα έσοδα της LinkedIn παρέμειναν σταθερά. Τα έσοδα στον τομέα «Productivity and Business Processes» σημείωσαν άνοδο 13% και τα έσοδα από τα παιχνίδια και τις υπηρεσίες Xbox αυξήθηκαν κατά 61%.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα