Δράση «My Beach. Our Planet» των Pernod Ricard Hellas και iSea για 3η χρονιά
17:19 15/5/2024
- Πηγή: Marketing Week
Η Pernod Ricard Hellas, σε συνεργασία με την περιβαλλοντική οργάνωση iSea, πραγματοποιούν για 3η χρονιά την περιβαλλοντική δράση «My Beach. Our Planet», με στόχο ένα καλύτερο μέλλον για τις ελληνικές παραλίες, και προσκαλούν το κοινό να γίνει μέρος της προσπάθειας, συμμετέχοντας στους καθαρισμούς οκτώ παραλιών σε όλη την Ελλάδα, τον Μάιο και τον Ιούνιο.
Έχοντας καθαρίσει 145.000τμ
Τέλος, φέτος για πρώτη φορά, πέρα από την εθελοντική συμμετοχή στους καθαρισμούς, το κοινό βοηθά και από το σούπερ μάρκετ, καθώς, από τις 5 έως τις 18 Ιουνίου, επιλέγοντας προϊόντα της Pernod Ricard Hellas στα συνεργαζόμενα σούπερ μάρκετ, συμβάλλει στον καθαρισμό 40χλμ. παραλιών.
Keywords
δραση, beach, planet, hellas, beach, hellas, ελλαδα, καλαματα, θεσσαλονικη, project, συμμετοχή, ιουνίου, Καλή Χρονιά, ανακυκλωση, πλαισιο, προγραμμα, αττικη, γινει, οκτω, συμμετοχή, σουπερ μαρκετ, σουπερ, φορα, ιουνίου, ταξιδι
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- HALC: Να επανεξεταστεί η θέση της Τουρκίας στην έκθεση των ΗΠΑ για τις θρησκευτικές ελευθερίες
- ΕΝΦΙΑ και φόρος εισδήματος εκτόξευσαν το πρωτογενές πλεόνασμα
- Vafias: Only 800 out of 5,500 ships have a Greek flag – This must change
- Βελτίωση ενεργειακής απόδοσης επιχειρήσεων: Τροποποίηση του προγράμματος
- Στα 3.253 εκατ. ευρώ το πρωτογενές πλεόνασμα για την περίοδο του Ιανουαρίου - Απριλίου
- Ο δισεκατομμυριούχος πρόεδρος της Μαρσέιγ θέλει να εξαγοράσει το TikTok στις ΗΠΑ
- Captain Panagiotis Tsakos stresses need to attract more people to maritime profession
- Πυροβόλησαν τον πρωθυπουργό της Σλοβακίας Ρόμπερτ Φίτσο - Συνελήφθη ο δράστης
- ΗΠΑ: Στο 3,4% υποχώρησε ο πληθωρισμός τον Απρίλιο
- Προϋπολογισμός: Γιατί καταγράφεται πρωτογενές πλεόνασμα-μαμούθ 3,25 δισ. ευρώ στο 4μηνο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Henkel Consumer Brands και Dixan σε νέα δράση καθαρισμού
- Νέα συνεργασία της Out of the Box με την Campeón Gaming
- To πρώτο της «Consumer Report 2023» δημοσιεύει η Wolt
- Συνεργασία Digital Minds με Admiral
- ΕΨΑ: Επένδυση στην επικοινωνία, νέες συσκευασίες και λανσαρίσματα
- Δράση «My Beach. Our Planet» των Pernod Ricard Hellas και iSea για 3η χρονιά
- Τρεις κανόνες ανάπτυξης των brands ορίζει η Kantar
- Το Publicis Groupe ιδρύει θέση Chief Impact Officer
- DPG Digital Media Group και CNN.gr δέχτηκαν φοιτητές από το Πανεπιστήμιο της Β. Καρολίνας
- Γενέθλια για τη Lidl Ελλάς με γεύσεις από τον Λευτέρη Λαζάρου
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Δράση «My Beach. Our Planet» των Pernod Ricard Hellas και iSea για 3η χρονιά
- Henkel Consumer Brands και Dixan σε νέα δράση καθαρισμού
- To πρώτο της «Consumer Report 2023» δημοσιεύει η Wolt
- Σε λειτουργία το «κυρίαρχο cloud» της AWS έως το 2025
- Πτώση 15% στα marketing budgets το 2024
- Τρεις κανόνες ανάπτυξης των brands ορίζει η Kantar
- Το Publicis Groupe ιδρύει θέση Chief Impact Officer
- Από τη White ad η νέα καμπάνια της Lili Drogerie
- ΕΨΑ: Επένδυση στην επικοινωνία, νέες συσκευασίες και λανσαρίσματα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Έρευνα EY: Το 84% των επιχειρήσεων παγκοσμίως αντιμέτωπες με τον κίνδυνο διπλής φορολογίας
- Πούτιν: οι ρωσικές δυνάμεις προελαύνουν σε όλα τα μέτωπα κατά της Ουκρανίας
- Ο δισεκατομμυριούχος πρόεδρος της Μαρσέιγ θέλει να εξαγοράσει το TikTok στις ΗΠΑ
- ΕΝΦΙΑ και φόρος εισδήματος εκτόξευσαν το πρωτογενές πλεόνασμα
- Φεστιβάλ Καννών: Λάνθιμος, Τεχνητή Νοημοσύνη και Τραμπ
- Αναβαθμισμένη και βελτιωμένη η πλατφόρμα JustTests.gr – Η υπηρεσία αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού της KPMG
- Στα 3.253 εκατ. ευρώ το πρωτογενές πλεόνασμα για την περίοδο του Ιανουαρίου - Απριλίου
- Βελτίωση ενεργειακής απόδοσης επιχειρήσεων: Τροποποίηση του προγράμματος