Εντομοκτόνα-Εντομοαπωθητικά Προϊόντα: Καμπάνιες, ABL & BTL και λανσαρίσματα οδηγούν τον κλάδο

Σταθερά ανοδική παραμένει η διεθνής αγορά εντομοκτόνων και εντομοαπωθητικών προϊόντων, καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός αποκτά μεγαλύτερη συναίσθηση σχετικά με ζητήματα που αφορούν την υγεία του και, μάλιστα, αναζητά εκείνα που συνδυάζουν τόσο την αποτελεσματικότητα, όσο και τη φιλικότητα προς τον ίδιο και το περιβάλλον. Σύμφωνα με τη Mordor Intelligence, η αγορά των εντομοαπωθητικών, η οποία φέτος εκτιμάται σε 4.394,45 εκατ. δολάρια, αναμένεται να σημειώσει μεικτό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 6,85% μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, έως το 2028.

Καταλυτική η ύπαρξη του Covid-19
Καταλύτης για την

ανάπτυξη της κατηγορίας σε όλον τον κόσμο είχε και η πανδημία του Covid-19, καθώς τα προϊόντα της συσχετίστηκαν με την οικιακή υγιεινή και φροντίδα, σημειώνει η Research & Markets. Παράλληλα, αναφέρει, ότι οι κατασκευάστριες εταιρείες θεωρούν ότι το κοινό έχει συνειδητοποιήσει ακόμη περισσότερο την ανάγκη να διατηρεί υψηλά τα επίπεδα υγιεινής, είτε προσωπικής είτε του χώρου κατοικίας του, χρησιμοποιώντας εντομοαπωθητικά και εντομοκτόνα με σκοπό να μειώσει τις πιθανότητες μόλυνσης. «H κατηγορία των εντομοκτόνων και εντομοαπωθητικών σώματος είναι μια πολύπλοκη κατηγορία με τέσσερις μεγάλες υποκατηγορίες, όπου οι μάρκες, σε μια περίοδο συγκεκριμένης εποχικότητας, καλούνται να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και την προσοχή του καταναλωτικού κοινού. Αυτό ισχύει τόσο σε επίπεδο ATL όσο και BTL», περιγράφει ο Θάνος Καλουδιώτης, Senior Brand Manager Laundry Specialties & Home Care GR & CY, Ηenkel Hellas. Προσθέτει ότι η Henkel Hellas, με το ιστορικό brand Vapona, έχει καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια «να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, παρέχοντας προϊόντα που καλύπτουν τις βασικές ανάγκες του, δηλαδή την ασφάλεια και την προστασία».

Ανερχόμενη τάση τα φυσικά εντομοαπωθητικά
Μια ιδιαίτερα δημοφιλής υποκατηγορία εντομοαπωθητικών, εκείνα που αφορούν κουνούπια, συνεχίζει την ανοδική της πορεία με την Transparency Market Research να υπολογίζει ότι θα υπερβεί σε αξία τα 7,96 δισ. δολάρια, σημειώνοντας μεικτό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 6% έως το 2031. Όσον αφορά στην αγορά εντομοαπωθητικών και εντομοκτόνων με φυσικά συστατικά, τα οποία προσελκύουν την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού, η Data Bridge Market Research αναμένει την ανάπτυξή της κατά 6,6% τη χρονική περίοδο 2022-2029.

Όσον αφορά στους παράγοντες που ενισχύουν την τάση αυτή, περιλαμβάνονται η αστικοποίηση και το σύγχρονο lifestyle και η αυξημένη επίγνωση των πλεονεκτημάτων της χρήσης πιο φυσικών προϊοντικών επιλογών. «Τα τελευταία χρόνια, μια ανερχόμενη τάση η οποία εμφανίζεται όλο και σε περισσότερες κατηγορίες προϊόντων, είναι εκείνη της αναζήτησης προϊόντων, τα οποία είναι μεν αποτελεσματικά, αλλά, παράλληλα, φιλικότερα προς τον άνθρωπο, με λιγότερα χημικά που δεν προκαλούν αλλεργίες», σχολιάζει ο Γιάννης Χαλκιάς, Brand Manager, Aroxol. Συμπληρώνει δε ότι η μάρκα Aroxol, κατανοώντας την ανάγκη αυτή, λανσάρει, μέσα στο 2023, το νέο Aroxol Care & Protect, μια απωθητική λοσιόν σώματος για κουνούπια και σκνίπες, το οποίο προστατεύει αποτελεσματικά, διαθέτει 0% χρωστικές, 0% συντηρητικά, 0% αλκοόλη και αποτελείται από 100% φυτικής προέλευσης ενεργά συστατικά.

Στο πλαίσιο της ανάγκης των καταναλωτών για προϊόντα λιγότερο επιβαρυντικά, διαθέτει και την ολοκληρωμένη σειρά Aroxol Pure & Strong με 0% αλλεργιογόνα και 0% άρωμα, η οποία υπόσχεται 100% αποτελεσματική λύση στην αντιμετώπιση των εντόμων. Σημειώνεται ότι το 2022, το brand λάνσαρε το Αroxol για Σφήκες, το εξειδικευμένο προϊόν για την καταπολέμηση των σφηκών, το οποίο δρα άμεσα και εφαρμόζεται με απευθείας ψεκασμό στις σφήκες από απόσταση δύο μέτρων.

Επένδυση στην επικοινωνία και νέα σειρά
Αναφορικά με τη συνταγή της επιτυχίας της, στην οποία η Henkel Hellas στηρίζεται και θα στηριχθεί, ενισχύοντας και ισχυροποιώντας τη θέση της τα επόμενα χρόνια, ο Θάνος Καλουδιώτης μιλά για την επένδυση στην τηλεόραση και στο digital, καθώς και στο λανσάρισμα νέων προϊόντων. «Όσον αφορά στον πρώτο άξονα, το συστατικό της επιτυχίας, για το 2022, ήταν η τηλεοπτική επένδυση σε συνδυασμό με digital επικοινωνίες με έμφαση στα social media και, συγκεκριμένα, την καμπάνια Vaponistas με τη συμμετοχή γνωστών προσώπων όπως ο κωμικός Ζήσης Ρούμπος», περιγράφει ο ίδιος και προσθέτει ότι τo έντονο ΑΤL πλάνο με έμφαση σε όλες τις υποκατηγορίες, θα συνεχίσει να είναι ο άξονας στον οποίο θα στηριχθεί η επικοινωνία της μάρκας τα επόμενα χρόνια. «Φυσικά, τα αποτελέσματα έρχονται μέσω του κατάλληλου συνδυασμού των παραπάνω ενεργειών με το BTL activation», υπογράμμισε. Όσον αφορά στον δεύτερο άξονα, το 2022, η Vapona παρουσίασε τη νέα σειρά Zero, η οποία είχε σκοπό να ανταποκριθεί στην ανάγκη των καταναλωτών για πιο ασφαλή συστατικά. «Τα τέσσερα νέα προϊόντα Vapona Zero, προσφέρουν την εγγυημένη προστασία Vapona ενάντια στα έντομα, αλλά χωρίς άρωμα, χρωστικές και συντηρητικά. Η σειρά αποτελείται από τρεις κωδικούς αντικουνουπικών και ένα εντομοαπωθητικό σώματος», περιγράφει «και είχε μεγάλη απήχηση στο αγοραστικό κοινό, η οποία αισιοδοξούμε πως θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια».

Δυναμικά και το 2023 με διαφήμιση και promotion
Μεγάλο φάσμα εργαλείων αξιοποιεί το Aroxol, σε σχέση με τις επικοινωνιακές ενέργειές του, τις οποίες θα συνεχίσει δυναμικά και το 2023. Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο Γιάννης Χαλκιάς, εκτός από τη συμμετοχή της εταιρείας στα εργαλεία των πελατών, όπως φυλλάδια, in-store ενέργειες, τηλεοπτικά εκπτωτικά κουπόνια, χρησιμοποιήθηκαν επιπλέον προωθήτριες, καθώς και χορηγίες με τη μορφή ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. «Επιπλέον, η μάρκα υποστήριξε μέσω digital καμπάνιας -internet και social media- το προϊόν Aroxol για ακάρεα και σκόρους, το οποίο καταπολεμά τις αίτιες αλλεργιών που προκαλούνται από τα ακάρεα της σκόνης και δρα, παράλληλα ενάντια σε σκόρους, ψύλλους και κοριούς, περιέχοντας φυτική γερανιόλη, σεβόμενο τον καταναλωτή, αφού ο ψεκασμός πραγματοποιείται πρωτίστως στο στρώμα». Όσο για το πλάνο της εταιρείας για το brand, το 2023, περιλαμβάνει δυναμική προβολή στην τηλεόραση και το internet, μέσω της καμπάνιας «Πάντα περισσότερα!» για τη σειρά Αroxol Pure & Strong 0% allergens – 0% perfume και, μέσω digital καμπάνιας, για το νέο προϊόν Aroxol Care & Protect. «Η μάρκα Aroxol και τη φετινή χρονιά, θα εμφανιστεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ με ανταγωνιστικές τιμές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που συμμετέχει. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω μεγάλων προσφορών και άλλων in-store ενεργειών», καταλήγει ο Γιάννης Χαλκιάς.

Γιάννης Χαλκιάς, Brand Manager, Aroxol

«Απαντάμε στη σύγχρονη τάση των καταναλωτών»
«Το brand essence της μάρκας Aroxol είναι να προσφέρει στους καταναλωτές σύγχρονα και καινοτόμα προϊόντα, τα οποία είναι μεν αποτελεσματικά ενάντια στα ενοχλητικά έντομα, αλλά όμως, με πιο φιλική δράση, μη βλαβερή απέναντι στον άνθρωπο. Συνεπώς, τo positioning της μάρκας παραμένει το “Harmful to insects, Ηarmless to people”. Όσον αφορά τον επικοινωνιακό χαρακτήρα της μάρκας, το Αroxol μέσω της καμπάνιας “Aroxol. Πάντα Περισσότερα” απαντά στη σύγχρονη τάση των καταναλωτών προς αναζήτηση προϊόντων αποτελεσματικών ως προς την αντιμετώπιση των εντόμων, αλλά φιλικότερων για τον άνθρωπο, με την ολοκληρωμένη σειρά Aroxol Pure & Strong με 0% αλλεργιογόνα – 0% άρωμα. Κάτω από την ίδια λογική και προσφέροντας “Πάντα Περισσότερα”, η μάρκα λανσάρει το νέο Aroxol Care & Protect εντομοαπωθητική λοσιόν σώματος για κουνούπια και σκνίπες με 0% χρωστικές, 0% συντηρητικά, 0% αλκοόλη και 100% φυτικής προέλευσης ενεργά συστατικά».

Θάνος Καλουδιώτης, Senior Brand Manager Laundry Specialties & Home Care GR & CY, Ηenkel Hellas

«Καλά συνδυασμένο πλάνο ATL & BTL και επιτυχή λανσαρίσματα»
«Το 2022 ήταν μια ανοδική χρονιά για την κατηγορία. Ειδικά οι υποκατηγορίες που σχετίζονται με τα κουνούπια, σημείωσαν ιδιαίτερη ανάπτυξη, με τις ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες που είχαμε τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο να παρατείνουν την περίοδο της εποχικότητάς τους. Η χρονιά ήταν ακόμα πιο ανοδική για τη Vapona η οποία κατάφερε να κερδίσει μερίδιο και στην υποκατηγορία του σκόρου, αλλά και σε αυτές των κουνουπιών. Η επιτυχία αυτή βασίστηκε σε δύο άξονες: α. Το δυνατό και πολύ καλά συνδυασμένο πλάνο ATL και BTL επικοινωνίας και β. Τα επιτυχημένα λανσαρίσματα τα οποία ανταποκρίθηκαν στις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών».

Keywords
Τυχαία Θέματα