Επικοινωνία «Stay Authentic» από Kappa για ss ,24
To ιταλικό brand Kappa παρουσιάζει νέα καμπάνια για τη νέα συλλογή ρούχων spring/summer 2024, όπου κυριαρχούν η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών, με πρωταγωνιστή το street style. Η Kappa δε, έχει συνδεθεί με μουσικά φεστιβάλ, όπως το Kappa Futur Festival και το Primer Music Festival.
Γι αυτό και η νέα της καμπάνια συνδυάζει μουσική με χορό, αλλά και την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζει τη διαχρονική μπάντα της Kappa με το logo omini. Την καμπάνια Kappa ss24 συνθέτουν μια πληθώρα υλικών στο digital περιβάλλον αλλά και στο above, με φωτογράφιση, SoMe content, δημιουργία video, έντυπη καταχώριση και διαγωνισμό.
Το σήμα της Kappa διαχειρίζεται για την Ελλάδα και την Κύπρο η Διεθνής Αθλητική MΕΠΕ. H νέα συλλογή είναι διαθέσιμη στο Admiral Sports Shop και στο δίκτυο καταστημάτων Admiral σε όλη την Ελλάδα.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Επίθεση Ισραήλ στο Ιράν: Η «μπάλα» στο Ιράν - Ο ρόλος της Χαμάς και ο Ψυχρός Πόλεμος στη Μ.Ανατολή
- Ποιους βάζει στο στόχαστρο η εφορία
- Τέμπη: Εντοπίστηκαν υπολείμματα οστών στο οικόπεδο των ερευνών
- Επικοινωνία «Stay Authentic» από Kappa για ss ,24
- Lidl Ελλάς: Ενισχύει το έργο της UNICEF για 2η χρονιά
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Πράσινο» για την πρώτη μη κρατική Σχολή Ιατρικής στην Αθήνα
- Το ΝΕΟ HONDA CR-V απέσπασε πέντε αστέρια στις δοκιμές του EURO NCAP
- Αποτροπή κλιμάκωσης στη Μέση Ανατολή
- Σε ισχύ το πλαίσιο απόλυτης προστασίας για 198 «Απάτητες παραλίες»
- Χ. Δούκας για τη Διπλή Ανάπλαση: Το έργο αποκτά σφυγμό - Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Επικοινωνία «Stay Authentic» από Kappa για ss ,24
- Lidl Ελλάς: Ενισχύει το έργο της UNICEF για 2η χρονιά
- Τα Οινοποιεία Boutari στους Χρυσούς Σκούφους 2024
- Στην Αθήνα οι 2 Jury Members των πανευρωπαϊκών TikTok Awards
- Καμπάνια «Footprints» της Kalogirou για ss 2024
- «Εσύ τι κήπος είσαι;» ρωτούν Solid Havas και Leroy Merlin
- Gold διάκριση στα Tourism Awards 2024 για την LG Business Solutions
- Η Volvo Car Hellas, Χρυσός Χορηγός στο φετινό Delphi Economic Forum
- Στις 5-8 Σεπτεμβρίου το 10ο Greek Maritime Golf Event
- Το Κεφίρ Όλυμπος «Προϊόν Της Χρονιάς 2024»
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Επικοινωνία «Stay Authentic» από Kappa για ss ,24
- Στην Αθήνα οι 2 Jury Members των πανευρωπαϊκών TikTok Awards
- Καμπάνια «Footprints» της Kalogirou για ss 2024
- Lidl Ελλάς: Ενισχύει το έργο της UNICEF για 2η χρονιά
- Τα Οινοποιεία Boutari στους Χρυσούς Σκούφους 2024
- Διακρίσεις για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα
- Gold διάκριση στα Tourism Awards 2024 για την LG Business Solutions
- «Προϊόν της Χρονιάς 2024» για την Εθνική Ασφαλιστική
- Ο ΣΠΕΑ τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας
- TheFutureCats Innovation Consultancy: 5 βραβεία στα Indie Awards 2024
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ν. Χαρδαλιάς: Σπάμε τη διαπλοκή, βάζουμε τέλος στα «φακελάκια»
- Επίθεση Ισραήλ στο Ιράν: Η «μπάλα» στο γήπεδο της Τεχεράνης - Ο ρόλος της Χαμάς και ο Ψυχρός Πόλεμος στη Μ.Ανατολή
- Κ. Βουτεράκος: Να απλοποιηθεί το αδειοδοτικό πλαίσιο για την προσέλκυση επενδύσεων
- Γεωπολιτικά επεισόδια και χρηματιστήρια
- Β. Κικίλιας για κακοκαιρία: Η επαγρύπνηση πρέπει να είναι παντού – Όλοι μαζί εργαζόμαστε για την πρόληψη
- Επίθεση Ισραήλ στο Ιράν: Η «μπάλα» στο Ιράν - Ο ρόλος της Χαμάς και ο Ψυχρός Πόλεμος στη Μ.Ανατολή
- Συνεχίστηκε στο ΜΟΔ η δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου, για τους θανάτους της Μαλένας και της Ίριδας
- Alumil: Στα 32,2 εκατ. ευρώ τα EBITDA του ομίλου το 2023
- Αναδιάρθρωση του Διοικητικoύ Συμβουλίου του ΟΣΕ
- CEO Initiative Masterclass: Όλα όσα είπαν οι CEOs στο αποκλειστικό workshop των Δελφών