Η MeliAlice για τον τόνο Geisha της Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ

Μία σειρά γευστικών δοκιμών προς τους καταναλωτές, σε συνεργασία με επιλεγμένα super market ΕΥΣ & My Market με βάση τον τόνο Geisha, σχεδίασε και υλοποίησε η MeliAlice, για την Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ. Μέσω του brand Geisha, του premium ρυζιού Bali και των νέων Tabasco sauces (Sweet & Spicy και Sriracha), οι επισκέπτες των καταστημάτων

είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν δημιουργίες του σεφ Προκόπη Κουρή.

Τα events πλαισίωσε μια ομάδα από επαγγελματίες promoters της MeliAlice, η οποία ενημέρωνε τους καταναλωτές για τα γευστικά χαρακτηριστικά του τόνου Geisha, τους προέτρεπε να δοκιμάσουν τη γευστική πρόκληση του chef και παρουσίασε την ενέργεια A Hashtag for a Meal, μία δράση όπου οι καταναλωτές καλούνται να μοιραστούν στα social media συνταγές με τόνο Geisha, χρησιμοποιώντας το #ahashtagforameal. Κάθε # ισοδυναμεί με ένα γεύμα, το οποίο θα δοθεί μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε».

Παράλληλα, οι επισκέπτες καλούνταν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό Scratch Geisha. H ενέργεια θα πραγματοποιηθεί εκ νέου εντός του έτους.

Keywords
Τυχαία Θέματα
MeliAlice, Geisha, Κώστας Α, Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ,MeliAlice, Geisha, kostas a, papaellinas ellas aeve