Η Sheepfish με CGI communication για την παρουσίαση του Ελ Γκρέκο Briqi

Στρατηγική συνεργασία με την Ελ Γκρέκο ξεκίνησε η Sheepfish, με το λανσάρισμα της αυτοματοποιημένης διαδικασίας παρασκευής ελληνικού καφέ, Ελ Γκρέκο Briqi. Το λανσάρισμα αυτού του καινοτόμου προϊόντος έγινε με επιτυχία στην έκθεση HORECA, σηματοδοτώντας μια στρατηγική κίνηση που ξεπερνά τα συνηθισμένα, όπως επισημαίνεται.

Ως early adapters των νέων τάσεων στην επικοινωνία και διατηρώντας, ταυτόχρονα, την αυθεντικότητα και την εστίαση στις ανάγκες επικοινωνίας του πελάτη, η Sheepfish

σχεδίασε το surreal concept και την παραγωγή του πρωτότυπου δημιουργικού, με χρήση της τεχνολογίας CGI (συνεργασία με CGWorks) σε συνδυασμό του πραγματικού σημείου της φετινής HORECA. Στόχος να προσφέρει μια εντυπωσιακή παρουσίαση του Ελ Γκρέκο Briqi προς το επαγγελματικό κοινό της εστίασης και της φιλοξενίας, ενισχύοντας την αξία του ως μια πρωτοποριακή λύση για τις επιχειρήσεις.

Αξιοποιώντας ένα εμπνευσμένο marketing mix, η Sheepfish κατάφερε να συνδέσει τη δημιουργικότητά της με το performance marketing, τοποθετώντας την εστίαση της καμπάνιας στρατηγικά στη HORECA. Σημειώνεται πως για την καμπάνια, η Sheepfish συνεργάστηκε με την McVictor & Hamilton σε επίπεδο ATL και brand strategy. Ο Αριστείδης Γκότσης, Managing Director της Sheepfish, δήλωσε: «Η συνεργασία μας με την Ελ Γκρέκο ξεκίνησε με την επιτυχία του awareness για τη νέα Ελ Γκρέκο Briqi, και μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς μοιραζόμαστε κοινά values για το brand και αποτυπώνει το innovation που θέλουμε και εμείς να εντάξουμε στην αγορά».

Keywords
Τυχαία Θέματα
Sheepfish, CGI, Ελ Γκρέκο Briqi,Sheepfish, CGI, el gkreko Briqi