Η Under Armour επέλεξε την OMD ως global media AOR

Στην OMD ανέθεσε η Under Armour τον global media λογαριασμό της, ο οποίος περιλαμβάνει Αμερική και EMEA. Η ανάθεση προέκυψε κατόπιν διαδικασίας spec που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο και καλύπτει το planning and buying τόσο στα παραδοσιακά

όσο και στα ψηφιακά Μέσα.

Τον λογαριασμό κατείχε η Publicis Media, η οποία συμμετείχε και στο τρέχον spec. Η OMD θα διαχειρίζεται τον λογαριασμό από ομάδες με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο. Σύμφωνα με το RFP, το brand δαπανά περίπου 110 εκατ. δολάρια σε media spend στις ΗΠΑ και 36 εκατ. δολάρια στην περιοχή EMEA.

«Καθώς στοχεύουμε στο να φτάσουμε την Under Armour σε νέα ύψη, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την ομάδα της OMD. Το πάθος τους για την Under Armour, το ταλέντο που έφεραν στο τραπέζι και η προσέγγιση που σχεδιάζουμε να ακολουθήσουμε παρέα θα συνεχίσουν να βοηθούν το brand να ξεχωρίσει», ανέφερε ο Dimitrija Georgiev, Senior Director, Brand and Acquisition Media, Americas της Under Armour.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα