Η Worldline Greece παρουσιάζει τους στρατηγικούς στόχους και τις υπηρεσίες της

Οι στρατηγικοί στόχοι αλλά και οι υπηρεσίες της Worldline Greece παρουσιάστηκαν την Τετάρτη, 1 Νοεμβρίου, από τον Ιωάννη Κιτιξή, Country Head & Managing Director της εταιρείας.

Η Worldline Greece, εταιρεία στην αποδοχή και εκκαθάριση πληρωμών με κάρτες, συνεργάζεται, προσφέροντας λύσεις, με περισσότερες από 130.000 επιχειρήσεις για τα φυσικά και τα online καταστήματά τους. Μάλιστα, τον τελευταίο χρόνο

ξεκίνησε συνεργασία με περισσότερες από 10.000 νέες επιχειρήσεις.

Στα προϊόντα που προσφέρει η Worldline Greece στην ελληνική αγορά συμπεριλαμβάνονται τερματικά σε φυσικά καταστήματα (285 χιλιάδες POS για πληρωμές σε ταμεία ή εν κινήσει με νέας γενιάς τερματικά Android), Smart POS app (15 χιλιάδες Smart POS για τη μετατροπή οποιασδήποτε Android συσκευής σε τερματικό χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό), online λύσεις πληρωμών με ή χωρίς e-shop (17 χιλιάδες), Πληρωμές λογαριασμών, Υπηρεσία Άμεσης Μετατροπής Νομίσματος, Αυτόματοι πωλητές.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Ιωάννης Κιτιξής, μεγάλη είναι η απήχηση της λύσης Smart POS app στην ελληνική αγορά, στην οποία θα συνεχίσει να επενδύει η εταιρεία αναμένοντας ότι θα οδηγήσει μεγάλο μέρος της ανάπτυξης. Επιπλέον, στα μέσα Οκτωβρίου η εταιρεία λάνσαρε το Merchant Onboarding System. Στο merchant-shop.gr οι επαγγελματίες μπορούν από τον χώρο τους να αξιοποιήσουν τη νέα πλατφόρμα MBS και να συνδεθούν με τις υπηρεσίες αποδοχής και εκκαθάρισης πληρωμών της Worldline Greece.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα στοιχεία, που μοιράστηκε ο ίδιος, το σύνολο των συναλλαγών με κάρτες στην Ελλάδα το 2022 ανήλθε στα 53,6 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το 15% μέσω e-Commerce. Επιπλέον, ο ρυθμός ανάπτυξης του κλάδου στην ελληνική αγορά έφτασε, όπως ανέφερε, στο 18% το 2022, ενώ αναμένεται να διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα το 2023 και να διαμορφωθεί στο 15% το 2024.

Keywords
Τυχαία Θέματα