Η βιωσιμότητα ο κύριος πυλώνας corporate επικοινωνίας της BSH στην Ελλάδα για το 2024
Για την πορεία, τα οικονομικά στοιχεία της αλλά και τα νέα λανσαρίσματα μίλησαν χθες, Πέμπτη 25 Απριλίου, σε press event, οι Γιάννης Γρατσώνης, CEO και Γιώργος Φενδάκης, CFO της BSH Οικιακές Συσκευές, στο Solid Spaces.
Στην παγκόσμια αγορά, η BSH
Όσον αφορά στην Ελλάδα, η εταιρεία αναπτύσσει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των μαρκών και των προϊόντων της με βάση την πλήρη κατανόηση των μεταβαλλόμενων προσδοκιών των καταναλωτών.
Ο κύκλος εργασιών της BSH Οικιακές Συσκευές για το 2023, αυξήθηκε κατά 1,6% σε σχέση με το 2022, συνεχίζοντας να διατηρεί την 1η θέση στην αγορά των οικιακών συσκευών. Το 2023, όπως και το 2022, χαρακτηρίστηκε από αυξητικά ποσοστά και σε αυτό συνέβαλε από πλευράς τεμαχίων στην κατηγορία των ψυγείων και ψυγειοκαταψυκτών και το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή». Σημειώνεται πως o κύριος πυλώνας της corporate επικοινωνίας για το 2024, είναι η βιωσιμότητα. Το press event διοργάνωσε η Gravity The Newtons.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Coca-Cola και Chapter Five οι μεγάλοι νικητές της βραδιάς
- Επεκτείνεται η σειρά «Δωδώνη Plant’d»
- Νέες λειτουργίες εξυπηρέτησης στις εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου»
- Την Μεγάλη Τρίτη η καταβολή για το αυξημένο επίδομα γέννησης
- Όχι στις φόλες - Η δηλητηρίαση ζώων είναι ποινικό αδίκημα
- Το 10ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Επιτραπέζιας Ελιάς και Ελαιολάδου ολοκληρώθηκε
- Βάσεις για καλύτερη καρπόδεση βάζει η πρόωρη και καλή ανθοφορία
- Anglo American: «Μπάσιμο» 1 δισ. δολαρίων της Elliott Investment, μετά το «άκυρο» στα 38,9 δισ. της BHP
- Lufthansa, ITA to propose further remedies for EU green light to tie-up
- Ο Μητσοτάκης θέλει «ανάχωμα» για «όσους εκμεταλλεύονται την χριστιανική πίστη»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Coca-Cola και Chapter Five οι μεγάλοι νικητές της βραδιάς
- Επεκτείνεται η σειρά «Δωδώνη Plant’d»
- Η βιωσιμότητα ο κύριος πυλώνας corporate επικοινωνίας της BSH στην Ελλάδα για το 2024
- Νέα καμπάνια Σοκολατένια Αυγά Ίον από τη Rock Cherry
- Στον «αέρα» το πρώτο TVC της Envie Shoes από την Egg Productions
- Οργανωμένο consumer strategy για την προσέγγιση του omnichannel shopper
- Η Νovibet υποστήριξε το Devoxx Greece
- Από τη Yard το launch event της BYD Greece
- Η Enterprise Greece διοργάνωσε διήμερη αποστολή στη Θεσσαλονίκη
- Η Nobacco επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η βιωσιμότητα ο κύριος πυλώνας corporate επικοινωνίας της BSH στην Ελλάδα για το 2024
- Νέα καμπάνια Σοκολατένια Αυγά Ίον από τη Rock Cherry
- Από τη Yard το launch event της BYD Greece
- Στον «αέρα» το πρώτο TVC της Envie Shoes από την Egg Productions
- Νέα επικοινωνία από την Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία
- Επεκτείνεται η σειρά «Δωδώνη Plant’d»
- Οργανωμένο consumer strategy για την προσέγγιση του omnichannel shopper
- Η Lidl Ελλάς σε νέες επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων της
- Γ. Δουκίδης, Sales Excellence Awards: «Μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις το 2023»
- Μεταρρύθμιση, πρόληψη και τεχνολογία της υγείας στην ατζέντα του CNN Insights
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η Τράπεζα Πειραιώς ενισχύει την ελληνική επιχειρηματικότητα μέσω των εγγυοδοτικών εργαλείων του InvestEU
- Ο Μάρτιος 2023 ήταν ο καλύτερος των τελευταίων 23 ετών στην αγορά εργασίας - Τα στοιχεία της ΕΡΓΑΝΗ
- Νέα αγροτικά προϊόντα «ΓΑΙΑ» από τη ΔΕΗ
- ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ: Η καινοτομία στον αγροτικό τομέα σε πρώτο πλάνο
- Νέες λειτουργίες εξυπηρέτησης στις εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου»
- Την Μεγάλη Τρίτη η καταβολή για το αυξημένο επίδομα γέννησης
- Νέα αγροτικά τιμολόγια «ΓΑΙΑ» από τη ΔΕΗ
- H UEFA απειλεί τις ισπανικές ομάδες με αποκλεισμό
- Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Δωρεά για τη χρηματοδότηση της μελέτης ανακατασκευής της πεζογέφυρας Τεμπών
- «Υπαρξιακή κρίση» για τα ευρωπαϊκά fund των ESG; – Απώλειες 6,7 δισ. ευρώ σε 3 μήνες