Νέα καμπάνια της BBDO για τα Δωδώνη Plant’d

Η Δωδώνη δίνει τη γεύση της σε δύο νέα φυτικά προϊόντα, ενώ η BBDO «υπογράφει» την επικοινωνία τους, στέλνοντας το καταναλωτικό κοινό στο σούπερ μάρκετ για να τα δοκιμάσει.

Μετά το λανσάρισμα των φυτικών επιδορπίων, σειρά έχουν δύο νέα μέλη της «οικογένειας», τα λευκά και κίτρινα Δωδώνη Plant’d. Όπως επισημαίνεται, είναι «100% φυτικά, χωρίς συντηρητικά και απίστευτα

νόστιμα» και «ήρθαν για να λιώνουν, να απλώνονται, να κόβονται, να ψήνονται και να πηγαίνουν παντού», όπως ακριβώς δείχνουν οι πρωταγωνίστριες της επικοινωνίας.

Μια μοντέρνα μαμά, τα δοκιμάζει για πρώτη φορά στην ηλιόλουστη κουζίνα της κόρης της, που τα χρησιμοποιεί παντού. Μαμά και κόρη προσκαλούν τους καταναλωτές σε ένα γευστικό ταξίδι, ενώ το tagline της επικοινωνίας είναι «τα μόνα φυτικά με γεύση Δωδώνη».

Το main Τ/Ο συνοδεύει ένα tag 15΄΄, στην ίδια κουζίνα, με τις πρωταγωνίστριες να απολαμβάνουν το νέο Δωδώνη Plant’d φράουλα και κακάο, τη νέα γεύση στη σειρά επιδορπίων Δωδώνη Plant’D.

Keywords
Τυχαία Θέματα