Σε global rebranding προχώρησε η Dentsu

Το νέο παγκόσμιο brand drawing της παρουσίασε η Dentsu, επιχειρώντας μια επανεκκίνηση, ακολουθούμενη από την 120ετή κληρονομιά της, καθώς και αξιοποιώντας τη σύγχρονη δημιουργική ισχύ της σε επίπεδο creative, media, δεδομένων και τεχνολογίας.

Με όχημα το νέο tagline της «Innovating to impact», η Dentsu περιέγραψε το νέο branding της ως μέρος «μιας μεσομακροπρόθεσμης στρατηγικής», τοποθετώντας τον ιαπωνικό όμιλο και τα agency brands του «ως έναν ολοκληρωμένο συνεργάτη στα πεδία της ανάπτυξης και του μετασχηματισμού».

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Dentsu,