Σε πορεία σύγκλισης για την έρευνα μέτρησης της επισκεψιμότητας των sites
Η καθιέρωση μιας κοινά αποδεκτής έρευνας για τη μέτρηση της επισκεψιμότητας από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη του ψηφιακού οικοσυστήματος βρέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας που διοργάνωσε εχθές, Τετάρτη 28 Ιουνίου, ο IAB Hellas, στο Civitel Attik. Ο Σπύρος Παπαγεωργίου, Πρόεδρος του IAB Hellas, έδωσε αρχικά τον λόγο στον Αντιπρόεδρο του οργανισμού, Δημήτρη Μαύρο, ο οποίος
Ο Στάθης Βωβός, Μέλος του IAB Hellas, έκανε μια αναδρομή στην κοινή προσπάθεια που είχε γίνει από τον IAB Hellas και την Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) το 2021 και ανέφερε ότι το Request For Proposal (RFP) στάλθηκε σε επτά εταιρείες, οι οποίες έστειλαν λύσεις τις οποίες ο IAB Hellas έκρινε τεχνικά σωστές. Ακολούθως, ο Δρ. Βασίλης Βασιλόπουλος, DPO, PhD AUTH / MA DUK Austria, παρουσίασε το European Media Freedom Act (EMFA).
Τα ζητούμενα των θεσμικών φορέων
Ακολούθησαν οι τοποθετήσεις των θεσμικών οργάνων με τον Πέτρο Μπελεσάκο, Μέλος της Επιτροπής Media Specialists της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) να αναφέρει ότι είναι σημαντική η επανεκκίνηση της συζήτησης και ότι η μέτρηση θα πρέπει να περιλαμβάνει νέα metrics (όπως δημογραφικά, κατανάλωση περιεχομένου, κ.λπ.) και περισσότερα sites. Τόνισε δε ότι η Ένωση προβληματίζεται για το κόστος αυτού του εργαλείου, καταλήγοντας ότι αυτό που θα μπορούσαν να «αντέξουν» τα agencies θα ήταν η απόδοση του 0,25% της διαφημιστικής δαπάνης.
Στην τοποθέτησή του, ο Δημήτρης Ηλιόπουλος, Αντιπρόεδρος της ΕΝΕΔ, αναφέρθηκε σε προηγούμενη μέτρηση που είχε παρουσιάσει η Ένωση, η οποία τελικά δεν κατάφερε να γίνει «κοινό νόμισμα».Τόνισε ότι οι λύσεις που προέκυψαν από την προκήρυξη του 2021 δεν ικανοποιήσαν όλα τα ζητούμενα, καταλήγοντας, ωστόσο, στο ότι ο IAB Hellas θα μπορούσε να προχωρήσει με αυτές χωρίς συμμετοχή της ΕΝΕΔ.
Με τη σειρά της, η Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), Μαριάνα Κορδοπάτη, κάλεσε όλους τους φορείς να συνεργαστούν. Ζητούμενα για τους διαφημιζόμενους, πέρα από την επισκεψιμότητα, είναι το unduplicated reach και το frequency, σύμφωνα με την ίδια, καθώς «επενδύονται χρήματα στα τυφλά».
Στη συζήτηση που ακολούθησε, ειπώθηκε ότι η μέτρηση χρειάζεται, για να λειτουργήσει, δέσμευση από την πλευρά όλων των εμπλεκόμενων μερών. Περαιτέρω, τονίστηκε ότι θα πρέπει να προσδιοριστεί η αξία του εργαλείου και σε αυτό το σημείο, ο IAB Hellas γνωστοποίησε ότι το ετήσιο κόστος των λύσεων που κρίθηκαν ως καλύτερες, κυμαίνεται μεταξύ 250.000 και 600.000 ευρώ.
Τέλος, έγινε ξεκάθαρο ότι το πρόβλημα που υπήρχε στις προτεινόμενες λύσεις, λόγω του οποίου δεν επετεύχθη συμφωνία, ήταν η χρήση panel. Επισημάνθηκε δε, ότι στην κουβέντα θα έπρεπε να συμμετέχουν και οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες (Google, TikTok, Meta).
Κλείνοντας, τα μέλη αποφάσισαν να συνεχίσουν την προσπάθεια από το σημείο που σταμάτησε την προηγούμενη φορά, με επικαιροποιήσεις, ενώ προαναγγέλθηκε η δημιουργία ομάδας εργασίας στις οργανώσεις για τα επόμενα βήματα.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Η πρώτη αντίδραση Μητσοτάκη μετά την παραίτηση Τσίπρα
- Τι φέρνει η εκκωφαντική παραίτηση Τσίπρα - Ανοίγει η κούρσα διαδοχής
- Από τη Sunny Side Up η καμπάνια EΡΤ News
- Η Accor ανακοινώνει τις στρατηγικές της προτεραιότητες και τις μεσοπρόθεσμες αναπτυξιακές της φιλοδοξίες
- PPC: Conclusion of the acquisition of ENEL in Romania in the third quarter of 2023
- Ν. Ανδρουλάκης: Η Ελλάδα δεν μπορεί να υιοθετήσει την πρόταση του Συμβουλίου για το προσφυγικό
- ΣΕΒΕ: Βιώσιμη ανάπτυξη με επένδυση στις εξαγωγές
- Πανελλαδικές 2023: Πώς τα πήγαν οι υποψήφιοι – Τα στατιστικά των εξετάσεων
- Πανελλήνιες 2023: Πόσοι αρίστευσαν και πόσοι έγραψαν κάτω από τη βάση- Τι λένε τα στατιστικά
- ΕΦΕΤ: Ανακαλεί σουβλάκι κοτόπουλο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Από τη Sunny Side Up η καμπάνια EΡΤ News
- Νέα σειρά Noxzema Minerals με σύνθεση φυσικής προέλευσης
- Η Ogilvy αναλαμβάνει το Performance Marketing του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου
- «Stand Up By Me» Meet-ups από τη Mythos
- Σε πορεία σύγκλισης για την έρευνα μέτρησης της επισκεψιμότητας των sites
- Ο Αντώνης Σαούλης στη Liquid Media
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Σε πορεία σύγκλισης για την έρευνα μέτρησης της επισκεψιμότητας των sites
- Νέα σειρά Noxzema Minerals με σύνθεση φυσικής προέλευσης
- Από τη Sunny Side Up η καμπάνια EΡΤ News
- Η Ogilvy αναλαμβάνει το Performance Marketing του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου
- Ο Αντώνης Σαούλης στη Liquid Media
- «Stand Up By Me» Meet-ups από τη Mythos
- Στην Krataion ανέθεσε η Welcome Pickups
- Νέα καμπάνια Χρυσή Ζύμη από τη F&F
- Ελλάδα: Στο 7,3% η αύξηση της ψηφιακής διαφήμισης το 2022
- Ο όμιλος Antenna δημιουργεί τμήμα 360º υπηρεσιών events management
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Στο 68,9% η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία της Αθήνας στο πρώτο πεντάμηνο του 2023
- Τραπεζικό ράλι, με τη βοήθεια της JP Morgan, στο ΧΑ
- Ά Γκερέκου: Η Πάτρα ιδανικός city break προορισμός
- Capital Economics: Γιατί δεν θα πέσουν οι τιμές των τροφίμων
- ΥΠΑΙΘ: Ξεκινούν από αύριο οι αιτήσεις για τη χορήγηση του στεγαστικού επιδόματος
- H Gen Z θέλει να πετύχει, απλώς δίνει διαφορετική σημασία στην επιτυχία
- Μητσοτάκης: Αναμενόμενη απόφαση η παραίτηση Τσίπρα
- Πανελλαδικές: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις βαθμολογίες
- Mediterranean Taste Awards 2023: Χρυσό βραβείο για το εμφιαλωμένο νερό δίρφυς
- Ρωσία: Άγνωστη η τύχη του στρατηγού Σουροβίκιν - «Ουδέν σχόλιο» από Πεσκόφ