Το πρώτο review της ανανεωμένης τουρμπάτης Porsche 911 Carrera S

H Porsche στην περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης άλλαξε σελίδα στην ιστορία της. Ο λόγος, η τοποθέτηση turbo σε όλη τη γκάμα της 911, με τη μόνη που παραμένει ατμοσφαιρική να είναι η GT3.

H 911 facelift εξοπλίζεται με έναν ολοκαίνουριο, 3-λιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, επίπεδο εξακύλινδρο, απόδοσης 370 ίππων και 450 Nm στην “απλή” Carrera και 420 ίππων με 500 Nm ροπής στην Carrera S. Αυτό σημαίνει

ότι η Carrera, εξοπλισμένη με το PDK και το Sport Chrono πακέτο ολοκληρώνει το sprint στα 100 km/h σε 4.2 δευτερόλεπτα με την S να το κάνει 0.3 δευτερόλεπτα ταχύτερα! Επίσης, η Porsche δήλωσε ότι η 911 Carrera S facelift είναι κατά 10 δευτερόλεπτα ταχύτερη στο Nurburgring από το προ-facelift μοντέλο. Οι τουρμπίνες είναι διατομής 49 mm και στην απλή 911 σηκώνει 0,9 bar, ενώ στην S 1,1 bar.

Αυτές τις μέρες γίνεται η παρουσίαση του μοντέλου στα Κανάρια Νησιά και ο Henry Catchpole από το βρετανικό Evo είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το ανανεωμένο μοντέλο και να μας μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις του.

Keywords
Τυχαία Θέματα