Συνεργασία Foursquare και Groupon;

Ο κολοσσός των καθημερινών προσφορών Groupon και ο βασιλιάς των social media που βασίζονται σε τοποθεσίες, Foursquare, βρίσκονται σε συζητήσεις για ενδεχόμενη συνεργασία.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών πιθανώς θα προβλέπει την εμφάνιση
των προσφορών του Groupon σε συγκεκριμένες τοποθεσίες του Foursquare. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Οι χρήστες του Foursquare που θα κάνουν check-in σε μία επιχείρηση (εστιατόριο, μαγαζί, καφετέρια κλπ.) θα έχουν αυτόματα πρόσβαση στις αντίστοιχες προσφορές του Groupon.
Από τη μία, η είσοδος του Groupon στο χώρο των social media θα βοηθήσει στην εξάπλωσή του και στην πιο άμεση και στοχευμένη ενημέρωση των χρηστών. Από την άλλη, το Foursquare δε θα έλεγε όχι στο ενδεχόμενο συνεργασίας με το Groupon, καθώς δεν έχει τίποτα να χάσει, παρά μόνο να κερδίσει από τις πωλήσεις των κουπονιών.
Τι κρύβεται όμως πίσω από το διαφαινόμενο deal; Η εταιρεία του Groupon την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε τη συμφωνία με τον κύριο ανταγωνιστή του Foursquare, το Loopt, για τη διανομή των κουπονιών προσφορών της. Οι χρήστες του Loopt λαμβάνουν πλέον ειδοποιήσεις όταν βρίσκονται κοντά σε ένα μέρος που διαθέτει κουπόνι προσφοράς, χωρίς καν να χρειάζεται να έχουν ανοιχτή την εφαρμογή. Ωστόσο, προς το παρόν η υπηρεσία αυτή, η οποία ονομάζεται Groupon Now, είναι διαθέσιμη μόνο στο Σικάγο.
Το Loopt αυτή τη στιγμή μετράει περίπου πέντε εκατομμύρια χρήστες, την ίδια στιγμή που το Foursquare έχει ξεπεράσει τους εννέα εκατομμύρια. Παρά το γεγονός ότι οι δύο υπηρεσίες (Foursquare και Loopt) δεν αποτελούν μεγαθήρια στην αγορά των social media, σίγουρα κατέχουν ένα σημαντικό κομμάτι στους χρήστες smartphone που αρέσκονται στο να μοιράζονται την τοποθεσία τους.
Ο Διευθύνον Σύμβουλος του Groupon, Andrew Mason, επισκέφθηκε για πολλοστή τα γραφεία του Foursquare στη Νέα Υόρκη και οι πληροφορίες τον θέλουν να συζήτησε για το θέμα. Επιπλέον, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι υπάρχει μεγάλη προοπτική στη συνεργασία με το Loopt και θα ακολουθήσουν πολύ σύντομα κι άλλες συμφωνίες.
Κατά τη γνώμη μου, στην περίπτωση που ενώσουν τις δυνάμεις τους το Groupon και το Foursquare, τότε θα μιλάμε για ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα που θα ταράξει τα νερά στο χώρο των διαδικτυακών προσφορών αλλά και των social media. Συν τοις άλλοις, εάν η Groupon εξασφαλίσει το μονοπώλιο προβολής των κουπονιών της στο Foursquare, τότε θα έχει κερδίσει κι άλλο έδαφος απέναντι στους ανταγωνιστές της.
Keywords
Τυχαία Θέματα