H FIX Hellas ο μεγάλος διαφημιζόμενος του EURO 2012 στο gazzetta.gr

04:23 22/6/2012 - Πηγή: PC Nea
Με όχημα τις δημιουργικές δυνατότητες προβολής του gazzetta.gr στο ειδικό αφιέρωμά του για το EURO 2012, αλλά και την ηγετική θέση του μέσου (*Πρώτο Αθλητικό site– Nielsen Μάιος 2012), κορυφαίοι Έλληνες διαφημιζόμενοι επέλεξαν την ενότητα για να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με το φίλαθλο κοινό.

Η ειδική αυτή ενότητα, αφιερωμένη αποκλειστικά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα
ποδοσφαίρου της Πολωνίας και της Ουκρανίας, φιλοδοξεί να αποτελέσει το πληρέστερο ηλεκτρονικό σημείο ενημέρωσης για τους έλληνες φιλάθλους. Η ενότητα περιλαμβάνει καθημερινή ειδησιογραφία, σχολιασμό των αγώνων πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη λήξη τους, από τους κορυφαίους αθλητικογράφους του Gazzetta.

Βαθμολογίες, πρόγραμμα αγώνων, αναλυτικές πληροφορίες για τις ομάδες και τους σημαντικούς παίκτες της διοργάνωσης, καθώς και πλούσιο φωτογραφικό υλικό συμπληρώνουν την πληροφορία και συνθέτουν ένα πλούσιο οδηγό για το EURO.

H ελληνική μπύρα ΦΙΞ στηρίζει την Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, στο ευρωπαϊκό ταξίδι της, ως χορηγός της κύριας ενότητας. Με κεντρικό μήνυμα «Ποια να συγκριθεί μαζί σου», ο μεγάλος χορηγός μιλάει κατευθείαν στο συναίσθημα των Φιλάθλων του gazzetta.gr.

Η προβολή του χορηγού πλαισιώνεται τόσο από δημιουργικές δυνατότητες στην Κεντρική σελίδα του gazzetta.gr, με Homepage Takeovers, όσο και από Mobile Advertising και Social Media Engagement στις αντίστοιχες παρουσίες του gazzetta.gr, ολοκληρώνοντας έτσι την αποτελεσματική επικοινωνία σε όλες τις επαφές με το κοινό στόχο Αντρες 18-44, στο πιο σημαντικό αθλητικό γεγονός της Χρονιάς.

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Universal Media Digital και της Thinkdigital, η οποία είναι αποκλειστικός Εκπρόσωπος Διαφήμισης του Gazzetta.

ΠΗΓΗ:Δελτίο Τύπου© pcnea.blogspot.grdon't copy articles from pcnea.blogspot.gr without permission
Keywords
Τυχαία Θέματα