Η Κύπρος, το πρώτο μεγάλο «πείραμα» της Κωτσόβολος (ΦΩΤΟΣ)

Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας παρουσίασε η Κωτσόβολος για το έτος 2021–2022, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου.

Ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €654 εκ., σημειώνοντας σημαντική αύξηση 13.1%, σε σχέση με το οικονομικό έτος 2020-2021, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €51.7 εκ., από €43.8 το προηγούμενο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €25.2 εκ., από €20.9 το 2020-2021, σημειώνοντας αύξηση 20,5%. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό

έτος έφτασαν στα €13.2 εκ., σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 20,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα έκλεισαν στα €59.4 εκ.

Διαβάστε ακόμη: Κωτσόβολος: Σημαντική αύξηση 13,1% στις πωλήσεις και 20,5% στην κερδοφορία


Το παράδειγμα της Κύπρου

Η Κωτσόβολος επεκτάθηκε και στην Κύπρο, ανοίγοντας δύο εντυπωσιακά καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό. Μέσα σε ένα χρόνο εξυπηρέτησε 407.577 πελάτες. Ακόμη, καταγράφηκαν 1.148.027 επισκέψεις στην online ιστοσελίδα KOTSOVOLOS.CY.

Επιπλέον, καταγράφηκαν παραδόσεις, ανακυκλώσεις, επισκευές, αναβαθμίσεις, εγκαταστάσεις και συντηρήσεις πέραν των 33.000 συσκευών.
Ο κ. Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe, μιλώντας για τα καταστήματα της Κύπρου ανέφερε ότι είναι μια απαιτητική και δύσκολη αγορά, ενώ σε κάποια πράγματα πρωτοπορεί σε σχέση με την Ελλάδα

Πρόσθεσε ότι η Κύπρος είναι πραγματικά ένας από τους δυσκολότερους πιλότους. «Μας μαθαίνει πώς να λειτουργούμε και να διοικούμε από μακριά».
Σημείωσε ότι «αποτελεί το πρώτο μεγάλο πείραμα, που αν πετύχει, τότε θα είμαστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα».

Ο κ. Βασιλάκος τόνισε ότι οι Βαλκανικές χώρες αποτελούν το επόμενο μεγάλο βήμα μετά την Κύπρο, διευκρινίζοντας ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ο αγώνας στην Κύπρο.

Όπως λέχθηκε κατά την παρουσία των οικονομικών αποτελεσμάτων, η Κωτσόβολος έπεσε εκτός των εκτιμήσεων της σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, θεωρώντας ότι η κυπριακή κοινωνία χρησιμοποιεί περισσότερο τις online αγορές και το δίκτυο διανομής, κάτι το οποίο δεν επιβεβαιώθηκε από τις μετρήσεις.
Πάντως, ο Διευθύνων Σύμβουλος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο ανοίγματος νέων καταστημάτων, ιδιαίτερα στην Πάφο και στην Λάρνακα.

Keywords
Τυχαία Θέματα