Γιατί όσο μεγαλώνουμε δεν ακούμε καινούργια μουσική και γυρνάμε σε αυτήν της «νιότης» μας

Σύμφωνα με εκτίμηση της Διεθνούς Ομοσπονδίας της Φωνογραφικής Βιομηχανίας (IFPI), ενός οργανισμού που εκπροσωπεί τη διεθνή μουσική βιομηχανία, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αφιερώνουν κατά μέσο όρο 20,1 ώρες την εβδομάδα για να ακούσουν μουσική, από 18,4 ώρες το 2021. Σήμερα, έχουμε περισσότερους τρόπους πρόσβασης στη μουσική από ποτέ άλλοτε στην ιστορία και έναν ολόκληρο κόσμο άγνωστων μουσικών ειδών για να εξερευνήσουμε.

Η συγκίνηση της ανακάλυψης νέων τραγουδιών και νέων ήχων μπορεί να αφορά τους ακροατές όλων των ηλικιών. Μόνο που τις περισσότερες φορές, αυτό δεν ισχύει.

Διαβάστε την συνέχεια στο economistas.gr

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα
Γιατί όσο μεγαλώνουμε δεν ακούμε καινούργια μουσική και γυρνάμε σε αυτήν της «νιότης» μας,