ΕΛΜΕ Κ-Ι: Γενική Συνέλευση την Πέμπτη 14/2

Ανακοινώσεις

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

e-mail: [email protected]

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ-ΚΙ

ΠΡΟΣ ΤΗ

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Πέμπτη 14 Φλεβάρη 7 μμ αμφ. 2ου – 3ου Γυμνασίου

Οργάνωση κι αγώνας παντού! Μπλόκο σε όλα τα αντιλαϊκά μέτρα! Να αποσυρθεί το Π.Δ. για την αξιολόγηση!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.

Βρισκόμαστε στη μέση της σχολικής χρονιάς, τα σχολεία

με άδεια ταμεία υπολειτουργούν και τα κενά είναι χιλιάδες. Τα βάρβαρα μέτρα τσακίζουν τη ζωή μας, μετατρέπουν Παιδεία και Υγεία σε ακριβό εμπόρευμα.

Δεν πάει άλλο! Πρέπει να τους σταματήσουμε τώρα!

Τα ατέλειωτα μέτρα δεν έχουν να κάνουν με χρέη και ελλείμματα. Στόχος τους είναι πάμφθηνη εργατική δύναμη, στο ύψος των μισθών Κίνας, Ινδίας, Βουλγαρίας, ώστε να φορτώσουν την καπιταλιστική κρίση στους εργαζόμενους και να εξασφαλίσουν την κερδοφορία του κεφαλαίου.

Μας γυρνούν στην εποχή του σκλαβοπάζαρου! Τώρα, πόλεμο στον πόλεμο των καπιταλιστών, της ΕΕ και των κομμάτων τους.

Τέρμα οι θυσίες για την πλουτοκρατία!

Η τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, συνεχίζοντας τη γενικότερη αντιλαϊκή επίθεση, έδωσε στη δημοσιότητα το Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ.) για την «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

Το Π.Δ. επιβεβαιώνει ότι δε μπορεί να υπάρχει καμία αυταπάτη. Η λεγόμενη αξιολόγηση δε στοχεύει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού και του σχολείου. Δεν έχει να κάνει με την ανάγκη ο εκπαιδευτικός να γίνει πιο ικανός να μορφώνει τα παιδιά του λαού. Στοχεύει σε ένα σχολείο που θα είναι ακριβό για το λαό, φτηνό για το αστικό κράτος, κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις.

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συνδέεται με το πλαίσιο αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας που γίνεται με τα κριτήρια της αγοράς. Δεν είναι αλήθεια ότι δεν είναι τιμωρητική, αφού προβλέπει ότι ο εκπαιδευτικός που θα χαρακτηριστεί «ελλιπής» εγγράφεται στον πίνακα των μη προακτέων (άρθρο 17 παράγραφοι 4 και 5).

Αξιολόγηση σημαίνει δάσκαλος σκυφτός κι αμόρφωτος λαός!

α) Αποτελεί βασικό εργαλείο για την προώθηση του νέου σχολείου της αγοράς (αμέσως μετά το Π.Δ. για την αξιολόγηση ακολουθεί το νομοσχέδιο για το «νέο Λύκειο» και το «νέο Τεχνολογικό Λύκειο»), ενός σχολείου που θα λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, που οι γονείς θα βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, που οι μαθητές θα μαθαίνουν μόνο όσα και ό, τι έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις.

β) Αποτελεί βασικό εργαλείο για την προώθηση των απολύσεων και το τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών (με βάση το Π.Δ. η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι εξονυχιστική και αφορά δεκάδες δείκτες και κριτήρια).

γ) Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΟΟΣΑ και των επιχειρηματικών ομίλων για την εκπαίδευση.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όπου εφαρμόστηκε, οδήγησε στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, στην απόλυτη εξάρτησή τους από τις ανάγκες των επιχειρήσεων. «Καλός» εκπαιδευτικός θα είναι αυτός που θα βάλει πλάτη για την προώθηση αυτού του σχολείου.

Τσακίζουν τους νέους εκπαιδευτικούς! Αν ένας αναπληρωτής-νέος εκπαιδευτικός αρρωστήσει πάνω από 15 μέρες, απολύεται! Κι όμως είναι αληθινό! Προωθούν την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και τις μετακινήσεις σε όλη την Ελλάδα! Με τον τελευταίο νόμο ουσιαστικά διαλύουν τη δημόσια Ειδική Αγωγή.

Με τα νέα μέτρα για το Δημόσιο:

- Προωθούν 30.000 απολύσεις Δημοσίων Υπαλλήλων (Δ.Υ.) στο 2013 και 150.000 μέχρι το 2015.

- Με το νέο πειθαρχικό δίκαιο ελέγχεται η συμπεριφορά του Δ.Υ. εντός κι εκτός υπηρεσίας, η αφοσίωσή του στην πατρίδα και στο Σύνταγμα. Για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα ο Δ.Υ. τίθεται σε αργία!

Διαμορφώνουν μια Παιδεία πιο ταξική, ένα αστικό κράτος πιο ευέλικτο, πιο αυταρχικό, πιο αποτελεσματικό να υπηρετεί την κερδοφορία των τραπεζιτών, των βιομηχάνων, των εφοπλιστών!

Φτάνει πια! Κυβέρνηση-πλουτοκρατία-ΕΕ-τρόικα και τα κόμματα του ευρωμονόδρομου, μας μετατρέπουν σε σύγχρονους δούλους για να σώσουν τα κέρδη των μονοπωλίων και να πετύχουν την ανάκαμψη με τσακισμένους μισθούς, με εργαζόμενους χωρίς φάρμακα και γιατρούς, με υποσιτισμένα παιδιά…

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το βασικό ερώτημα για τους εργαζόμενους σήμερα είναι: ποιο κίνημα και με ποιο προσανατολισμό, μπορεί ν’ απαντήσει συνολικά σ' αυτή την επίθεση, να επιβάλει αλλαγές στο επίπεδο της οικονομίας και την κοινωνίας, ώστε να τους σταματήσουμε, να τους ανατρέψουμε!

Η ζωή έχει αποδείξει ότι οι σημερινές πλειοψηφίες σε ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ αλλά και ΔΟΕ-ΟΛΜΕ έχουν βάλει πλάτη να περάσει αυτή η πολιτική.

Σήμερα προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα των αγώνων είναι ένα κίνημα που θα παλεύει ενάντια σε κάθε αντιλαϊκή πολιτική για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών, για τη φιλολαϊκή ανάπτυξη και προοπτική. Ένα κίνημα που θα παλεύει για μια ζωή με δικαιώματα, για να ’ρθουν τα πάνω κάτω, για να πάρει ο λαός στα χέρια του το τιμόνι της εξουσίας, να γίνει αφέντης στον πλούτο που παράγει.

Λεύτερος λαός είναι αυτός που κυριαρχεί στον πλούτο που παράγει!

Στη βάση αυτή ενότητα, οργάνωση, κοινή δράση, συμμαχία με τα άλλα λαϊκά στρώματα.

Με βάση τα παραπάνω ως Γενική Συνέλευση αποφασίζουμε:

- Με όλες μας τις δυνάμεις στη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ της 20ης Φλεβάρη. Απαντάμε συνολικά και ενιαία στην αντιλαϊκή επίθεση.

- Απορρίπτουμε συνολικά το Π.Δ. για την αξιολόγηση. Να αποσυρθεί τώρα.

- Απαιτούμε από τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να μη συμμετέχουν στο διάλογο - απάτη με το Υπουργείο Παιδείας.

- Ζητάμε την κατάργηση όλων των νόμων για την αξιολόγηση.

- Οργανώνουμε πλατιά καμπάνια ενημέρωσης σε γονείς, μαθητές για το τι σημαίνει αξιολόγηση, τι επιπτώσεις θα έχει στο μαθητή, στο σχολείο, στη λαϊκή οικογένεια.

- Παίρνουμε μέτρα ώστε συλλογικά να οργανώσουμε την ακύρωση της αξιολόγησης στην πράξη. Χωρίς οργανωμένη και συλλογική απειθαρχία η αξιολόγηση δεν είναι δυνατόν να αποτραπεί!

I. Μπλοκάρουμε με όρους συλλογικών αποφάσεων και όρους κινήματος την οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης και την ακυρώνουμε στην πράξη με αποφάσεις Δ.Σ., Γενικών Συνελεύσεων και Επιτροπών Αγώνα.

II. Κανένα στέλεχος της εκπαίδευσης που αναλαμβάνει οποιονδήποτε ρόλο στην εφαρμογή της αξιολόγησης δεν έχει θέση στο συνδικαλιστικό κίνημα. Έξω οι αξιολογητές από τα συνδικάτα και τα σωματεία.

III. Δε συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της αξιολόγησης (σεμινάρια, αυτοαξιολόγηση, κατάθεση φακέλου…). Δε δεχόμαστε τους αξιολογητές στην τάξη, δε συνεργαζόμαστε μαζί τους.

- Δίνουμε διάρκεια και προοπτική στους αγώνες. Κλιμακώνουμε με νέα απεργία μαζί με όλους τους κλάδους των εργαζομένων στο Δημόσιο, ενάντια στις νέες αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση (νέο Λύκειο, νέο Τεχνολογικό Λύκειο), ενάντια στη φοροληστεία και τα χαράτσια, το νέο αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο, το τσάκισμα των μισθών, την αξιολόγηση, την απόσυρση της εγκυκλίου για τους αναπληρωτές κ.ά.

- Μέρα πανελλαδικής δράσης με καταλήψεις στις κατά τόπους εφορίες με σύνθημα: "Δεν έχουμε, δε μπορούμε, δεν πληρώνουμε. Κάτω τα χαράτσια και η φοροληστεία. Να φορολογηθεί το μεγάλο κεφάλαιο."

ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ!

Αργοστόλι 6 Φλεβάρη 2013

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

Ο Οργανωτικός Γραμματέας

Γεωργόπουλος Διονύσης

Μαντζουράτος Δημήτρης

Tags: ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης
Keywords
ελμε, ελμε, πεμπτη, υπουργείο παιδείας, ενωση, σχολεια, σημαίνει, οοσα, ελλαδα, νέα, συνταγμα, δραση, απεργια, δοε, ολμε, iii, αποσυρση, tags, κινηση στους δρομους, ΓΣΕΕ, τροικα, ΑΔΕΔΥ, απεργια 17 δεκεμβριου, απεργια υπα, απεργιες σημερα, αποσυρση αυτοκινητων 2011, απεργια μμε, απεργια ταξι, απολυσεις στο δημοσιο, τραπεζα της ανατολης, κυβερνηση εθνικης ενοτητας, νεα κυβερνηση, απεργια 1 δεκεμβριου, η ημέρα της γης, δημαρ, αποτελεσματα πανελληνιων 2012, απεργια γσεε, απεργια αδεδυ, αξιολογηση, κομματα, τι σημαινει, αναπληρωτες, καταληψεις, αδεια, δοε, νεα μετρα, ολμε, οοσα, πλαισιο, τα νεα, υγεια, υπουργείο παιδείας, υψος, mail, αγωγη, αγωνες, αυξηση, αφοσίωση, γινει, γινεται, γονεις, δασκαλος, δυναμη, δημοσιο, υπαρχει, εκπαιδευση, εποχη, εφοριες, ζωη, κεφαλαιο, κυβερνηση, λυκειο, μπλοκο, οικογενεια, ουσιαστικα, παιδια, ρολο, σχολειο, φαρμακα, χερι, αγωνας, δικαιωματα, εφαρμογη, εξαρτηση, υπουργειο, κομματι, σημαίνει, tags, χερια
Τυχαία Θέματα