Προαστιακός: Κατεπείγουσα εισαγγελική έρευνα μετά την καταγγελία για το σύστημα σηματοδότησης

13:01 2/3/2023 - Πηγή: Enikos

Εντολή για την διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής έρευνας έδωσε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αντώνης Ελευθεριάνος, μετά τις καταγγελίες εκπροσώπου της Ομοσπονδίας Σιδηροδρόμου, ο οποίος ανέφερε ότι δεν υπάρχει φωτεινή σηματοδότηση ούτε στη διαδρομή του προαστιακού στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Της Άννας Κανδύλη 

Στο πλαίσιο της προκαταρκτικής ο εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Στεφανάτος θα καλέσει άμεσα προς εξέταση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων και θα ζητήσει έγγραφα από την εταιρεία

που έχει την ευθύνη λειτουργίας του Προαστιακού, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ισχύουν οι καταγγελίες.

Το διερευνώμενο αδίκημα στην προκειμένη περίπτωση είναι αυτό των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.

Χωρίς σύστημα σηματοδότησης ο Προαστιακός στο κομμάτι «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο»

Ο Νίκος Χατζηνικολάου στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρόσωπο με Πρόσωπο» το βράδυ της Τετάρτης (1/3), με θέμα τα λάθη που οδήγησαν στην τραγωδία στα Τέμπη αποκάλυψε μια πληροφορία για τον Προαστιακό που έκανε αίσθηση.

«Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό. Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από την “Δουκίσσης Πλακεντίας” στο “Αεροδρόμιο”;» ανέφερε ο Νίκος Χατζηνικολάου.

Σήμερα το πρωί στην εκπομπή «Ανοιχτή Επικοινωνία» με τον Μάνο Νιφλή και την Χρύσα Φώσκολου ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε αυτή την πληροφορία.

«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία» περιέγραψε.

Keywords
Τυχαία Θέματα