Αναβολή της εκδίκασης των προσφυγών για τον ΒΟΑΚ – Τι δήλωσε στο business voice ο δήμαρχος Μαλεβιζίου

13:34 16/5/2024 - Πηγή: Emea.gr

Μετάθεση για τον Νοέμβριο δόθηκε στην εκδίκαση των προσφυγών που έχουν καταθέσει οι δήμοι Ηρακλείου και Μαλεβιζίου στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τις παρακάμψεις του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Το έργο έχει κόστος που εκτιμάται, πως αγγίζει το 1,75 δισ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2021 – 2027 και το Ταμείο Ανάκαμψης.

Οι δύο δήμοι έχουν ενστάσεις για τον τρόπο με τον οποίο θα περάσει ο ΒΟΑΚ

από τα διοικητικά τους όρια, κάνουν λόγο για διχοτόμηση των πόλεων και διεκδικούν την υπογειοποίηση συγκεκριμένων τμημάτων στο κομμάτι από το Γάζι μέχρι την Νέα Αλικαρνασσό.

Τη λύση της υπογειοποίησης υποστηρίζουν με αποφάσεις τους τόσο το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης όσο και τα δημοτικά συμβούλια των δύο δήμων.

Το ΧανιάΗράκλειο με μήκος 157 χιλιομέτρων είναι το βασικό τμήμα του ΒΟΑΚ. Θα περνά από τα μεγάλα αστικά κέντρα των Χανίων, του Ρεθύμνου και του Ηρακλείου αλλά και σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς. Στο τμήμα αυτό προβλέπεται η λειτουργία διοδίων, αντίστοιχα όπως συμβαίνει στους άλλους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Με την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ, η διαδρομή ΧανιάΗράκλειο θα διανύεται σε μόλις 70 λεπτά, ενώ η διαδρομή Χανιά – Άγιος Νικόλαος σε περίπου 100 λεπτά. Παράλληλα, θα αναβαθμιστεί η οδική ασφάλεια, με αισθητή μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων και των σοβαρών τραυματισμών.

Η προσωρινή ανάδοχος του έργου παραχώρησης ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα χρειαστεί να περιμένει ένα σημαντικό διάστημα για τις αποφάσεις που ενδέχεται να επηρεάσουν χρονικά και οικονομικά το έργο.

Ο δήμος Μαλεβιζίου με την προσφυγή του ζητά ουσιαστικά να μην αποκοπούν συγκοινωνιακά το βόρειο τμήμα του Γαζίου με το νότιο με τη μη χρήση των υπόγειων διαβάσεων του ΒΟΑΚ που σήμερα εξυπηρετούν την κίνηση των οχημάτων (στη μελέτη προβλέπεται η κατάργηση τους).

Το business voice επικοινώνησε με το δήμαρχο Μαλεβιζίου, Μενέλαο Μποκέα, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «O BOAK είναι ένα μεγάλο έργο και σαν Δήμος το θέλουμε, αλλά δεν γίνεται να ”στραγγαλίζεται” μια περιοχή και να δημιουργείται τέτοιο πρόβλημα. Ειδικά σε μια περίοδο που μέσα από τις μελέτες αστικής κινητικότητας, τις αναπλάσεις και τις εφαρμογές σχεδίων πόλης, βρισκόμαστε σε μια φάση μεγάλης ανάπτυξης της περιοχής μας».

Keywords
Αναζητήσεις
anavoli-tis-ekdikasis-ton-prosfygon-gia-ton-voak--ti-dilose-sto-business-voice-o-dimarchos-maleviziou.htm
Τυχαία Θέματα